miercuri, 25 noiembrie 2020 - 9:13

Vedetele de pe YouTube, mai importante pentru adolescenți decât cele din TV sau cinema. Efectele în marketing

Regatul Unit relaxează restricțiile pentru a permite formarea „bulei de Crăciun”: câte trei familii, timp de cinci zile

Cele patru națiuni din Regatul Unit au convenit să relaxeze restricțiile COVID-19 de Crăciun pentru a permite până la trei gospodării să se întâlnească...

Franța ridică restricțiile în decembrie și începe vaccinarea masivă anticovid, fără a-și obliga cetățenii

Guvernul francez intenţionează să ridice măsurile de izolare şi să permită deplasările începând de pe 15 decembrie, cu puţin timp înaintea sărbătorilor de sfârşit...

Cristoiu: Ciolacu, blat cu PNL. Demisia, diversiune pentru a contracara inițiativa USR

Publicistul Ion Cristoiu susține că demisia lui Marcel Ciolacu din Parlament pentru a renunţa la pensia specială este, de fapt, o diversiune pusă la...

Rafila semnalează blocarea inexplicabilă a testărilor COVID

Profesorul Alexandru Rafila semnalează cu îngrijorare că numărul de teste pentru depistarea pacienţilor cu COVID-19 a scăzut cu 20% de la o zi la alta...

Pentru membrii generației Z, celebritățile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezență puternică pe platformele pe care ei le vizitează, potrivit unui studiu al companiei EXACT Cercetare și Consultanță.

”Adolescenții de astăzi sunt principalii influențatori atunci când vine vorba de deciziile pe care părinții lor le iau. De la tehnologiile pe care le adoptă, produsele alimentare achiziționate și până la băncile la care apeleazăori mașinile pe care le conduc, adulții se bazează pe opiniile tinerilor atunci când vine vorba de cumpărături. Încrucișând  sursele în scopul de a găsi informații și opinii atât pozitive, cât și negative în legătura cu lucrurile care îi interesează, tinerii sunt capabili să le împărtășeasca părinților opinii susținute de argumente solide și documentate”, a declarat Lăcrămioara Loghin, coordonatorul studiului.

Existența adolescenților este definită de MacBook, iPad, Google, Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Youtube, WhatsApp sau Android. Astfel, tinerii nu sunt doar influențatorii părinților lor, ei devin influențatorii propriei generații, prin intermediul user generated content (recomandări, review-uri, comentarii, storytelling), via bloguri, vloguri, forumuri de discuții, postări, chat-uri, tweet-uri, imagini, fișiere video și audio.

Acești influencer-i reprezintă noii ambasadori de brand. “De exemplu, o vedetă YouTube este în zilele noastre mult mai credibilă decât o celebritate. Iar acest lucru indică schimbări majore în zona de influencer marketing, cel mai adesea orientată până în prezent spre celebrity endorsement. Astăzi însă, focusul este asupra acestor digital content creators”, a mai spus Lăcrămioara Loghin.

V.B.

Revoltător! Drama rudelor unui decedat de COVID. Afaceri cu pacienți morți. AUDIO/DOCUMENTE

Rudele unui pacient decedat din cauza COVID au avut parte de o experiență terifiantă în momentul în care a trebuit să ridice cadavrul din...

Circ și troc în Parlament cu pensiile speciale și alocațiile copiilor

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, pune condiții pentru introducerea în circuitul legislativ a proiectelor PNL și USR de abrogare a pensiilor speciale: liberalii și useriștii...

Scandal pe validarea demisiilor USR din Parlament

Liderul deputaţilor PNL, Florin Roman, a solicitat, în plen, să se ia act de demisiile parlamentarilor Uniunii Salvaţi România depuse marţi şi să se...

Orban: Pensiile speciale au fost instituite de PSD

Premierul Ludovic Orban, candidatul PNL București pentru Parlament, a declarat luni seară, la B1TV, că aproape toate pensiile speciale au fost instituite prin legi...

Parlamentarii USR demisionează în masă pentru a nu mai primi pensii speciale

Liderul USR, Dan Barna, a anunţat că toţi senatorii şi deputaţii USR vor demisiona, în cursul zilei de marţi, pentru a nu beneficia de...