0.3 C
București
luni, 24 ianuarie 2022 - 15:19
No menu items!

Românii au consumat cantități enorme de bere și pufuleți, urmărind meciurile de la Euro 2020

spot_img

Berea și pufuleții au fost produsele cel mai des comandate în timpul Campionatul European de fotbal. Vânzările au crescut cu 30% pentru bere, la sticlă sau doză și cu peste 15% la snaksuri, pufuleții fiind pe primul loc în preferințele românilor. Reprezentanții Glovo spun că au vândut peste 22.500 de litri de bere.

 

În perioada EURO 2020, numărul comenzilor de bere plasate de către utilizatorii Glovo a ajuns la 45.000 de sticle și doze, însemnând aproximativ 22.500 de litri de bere, cu 30% mai mult comparativ cu perioada anterioară. Snacks-urile preferate de români au fost pufuleții Gusto simpli.

“Contextul generat de Campionatul European de Fotbal 2020 a adus o serie de modificări în comportamentul de consum al românilor, iar acest lucru se poate observa în rezultatele înregistrate în platforma noastră. În plus, sezonul estival a contribuit și el la obiceiurile de consum, iar berea s-a aflat pe pe primele locuri în topul celor mai comandate băuturi alcoolice pe Glovo”, a declarat Marius Funie, Head of Marketing România și Moldova.