Black Friday la ANPC. Ce au reclamat românii

Cele mai multe reclamații la zilele de Black Friday, la Protecția Consumatorului au ca obiect modul de cumpărare online.

Cumpărătorii care au vrut să profite de promoțiile online s-au plâns că produsele nu mai erau disponibile până ajungeau să finalizeze o comandă. Alții spun că nu au putut plăti în rate, sau că reducerile erau înşelătoare.

ANPC a înregistrat, după week-endul de Black Friday, aproximativ 40 de petiții, unele fiind depuse chiar la sediul firmei de la care a fost cumpărat produsul. ANPC spune că magazinele ar fi trebuit să aplice reducerea celui mai mic preţ din ultimele 30 de zile.

Totodată, în cazul în care un comerciant şi-a făcut reclamă că are stocuri suficiente sau că şi-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifică documentele privind stocurile, pentru a vedea dacă au fost informaţi corect consumatorii.

NICIUN COMENTARIU