Andreea Sava îți dezvăluie care sunt cei 9 aliați în cura de slăbire

Andreea Sava – jurnalist, producător de conținut al emisiunii “100 de minute” și producător la “Q&A”, de la Antena 3 – ne-a obișnuit, pe blogul ei (www.andreeasava.ro), nu doar cu metode de antrenament simple și deloc costisitoare, prin care să ne modelăm corpul, dar și cu rețete pentru o viață sănătoasă.

Pentru că, de cele mai multe ori, curele de slăbire sunt făcute fără o documentare prealabilă serioasă și nu fac decât să creeze probleme metabolice, Andreea Sava îți dezvăluie care sunt cele nouă trucuri – de fapt, nouă aliați cum i-a numit numit ea – care te vor ajuta să slăbești sănătos și să nu mai pui la loc kilogramele de care abia ai reușit să scapi.

“Obezitatea a devenit o problemă serioasă la nivel global mai ales din cauza abundenței de alimente procesate. Nu, nu trebuie să ajungi în stadiu de obez(ă) ca să iei măsuri. Nu vorbesc aici doar despre aspectul fizic, ci de sănătatea ta. Pe lângă faptul că lipsa condiției fizice te face să obosești repede chiar și la activități simple, de zi cu zi, greutatea prea mare îți afectează articulațiile, duce la boli cardiovasculare, diabet etc. Cu alte cuvinte, nu e bine!

Și nu trebuie să fii neapărat gras(ă), în sensul larg acceptat, ca să trebuiască să slăbești. Vă spun doar atât: prezența grăsimii în jurul taliei, celebrii colăcei, indică grăsime și în jurul organelor ceea ce le afectează funcționarea”, scrie Andreea Sava pe www.andreeasava.ro.

Potrivit Andreei, dacă te-ai decis să slăbești trebuie să te documentezi foarte bine pentru că este esențial să slăbești deștept, adică să-ți schimbi modul de alimentație, poate chiar de viață, nu doar să dai jos câteva kilograme. “Dacă o faci prost, nu doar că riști să le pui la loc repede, cel mai frecvent chiar mai multe, dar să rămâi și cu probleme metabolice și dezechilibre”, adaugă Andreea Sava.

Iată cei 9 aliați în cura de slăbire, despre care găsiți detalii pe blogul Andreei – www.andreeasava.ro.

  1. Mișcarea

“Cel mai bun și sănătos mod de a slăbi este să combini o dietă echilibrată cu mișcarea. Sedentarismul este cel mai mare inamic al sănătății și siluetei tale. Chiar dacă ești slab(ă), fără mișcare, chiar și la tinerețe, corpul arată flasc și inestetic. Pielea și mușchii tonifiați sunt sexi.

Cât de puțină mișcare, important este să faci! Și nu, vârsta, lipsa timpului, a banilor sau a condiției fizice nu sunt motive ca să stai pe fund toată ziua. Sunt doar pretexte.

Poți să faci câteva minute de mișcare acasă, în timp ce te uiți la TV, în loc să o faci de pe canapea, mâncând chipsuri”, spune Andreea.

Pe www.andreeasava.ro, la categoria “Programul meu de mișcare”, dar și pe canalul de YouTube al Andreei Sava găsiți nenumărate exemple de exerciții și antrenamente pentru care nu trebuie să mergeți la sală și nu aveți nevoie de echipamente.

  1. Urda

“Este o adevărată minune. Conține puține grăsimi și cazeină, compusul din lapte care nu este digerat ușor de organismul uman, dar mulți aminoacizi care stimulează metabolismul și ajută la creșterea masei musculare. Cu alte cuvinte, toate eforturile depuse la antrenamente vor da roade mai repede. Plus că masa musculară consumă mai multe calorii și oricine își dorește asta, fiindcă presupune că poți mânca mai mult, fără să te îngrași”, subliniază Andreea.

  1. Alimentele minune

Există o serie de alimente care te ajută să slăbești. Pe de o parte, ananasul și avocado, apoi aveți alimentele care stimulează metabolismul, și alte 5 alimente minune, despre care găsiți detalii pe www.andreeasava.ro.

  1. Proteinele

“Proteinele sunt mană cerească în cura de slăbire pentru că, pe de o parte, organismul depune mai mult efort pentru a le descompune, deci consumă mai multe calorii, iar, pe de altă parte, induc o stare de sațietate de durată, deci nu-ți va mai fi la fel de foame.

Asta nu înseamnă că trebuie să mănânci doar proteine. Cheia unei siluete sănătoase este o dietă completă și echilibrată. Adică trebuie să mănânci de toate”, adaugă Andreea Sava. Iar pe blogul ei , veți găsi o listă recomandată de alimente, pe categorii – proteine, glucide și lipide.

  1. Fibrele

“Fibrele sunt cele care favorizează procesele digestive, ceea ce este esențial în cura de slăbire. Asta înseamnă că trebuie să mâncați multe legume, năut dar și produse din făină neagră”, mai recomandă Andreea.

  1. Metodele de stimulare metabolică

Stimularea arderilor este cea mai avantajoasă metodă de a slăbi. Și există mai multe metode prin care puteți face asta. De altfel, pe www.andreeasava.ro, veți putea citi și despre metodele de stimulare a metabolismului lent.

  1. Apa

“Hidratarea este esențială pentru un organism sănătos, fiindcă fiecare celulă are nevoie de apă pentru a funcționa corect. Plus că, de multe ori, setea poate fi confundată cu foamea. Organismul să aibă, de fapt, nevoie de apă, iar tu să nu-ți dai seama și să mănânci, în loc”, adaugă Andreea Sava.

Iar pe blogul ei veți găsi detalii despre hidratare și cum se bea fiecare tip de băutură.

  1. Ceaiul verde

“Este o adevărată minune pentru organism. Îi dă energie, te ajută să slăbești și încetinește îmbătrânirea. Iar astea sunt doar câteva dintre beneficiile ceaiului verde”, mai scrie Andreea, care a detaliat pe www.andreeasava.ro, beneficiile ceaiului verde.

  1. Odihna

“Este vitală pentru organism pentru că, în acele ore, se reface. Un organism care se consideră sub asediu se va apăra iar asta înseamnă consumarea de nutrienți, care va duce la dezechilibre, și își va face rezerve, cel mai ades sub formă de grăsimi. Și tocmai asta nu vă doriți. Așadar trebuie să vă odihniți 7-8 ore pe noapte, ideal între 10 seara și 6 dimineața”, conchide Andreea Sava.

R.D.

NICIUN COMENTARIU