Top-modelul Gisele Bündchen a înregistrat o piesă a trupei Blondie pentru o campanie a H&M

 gisele-bundchen

Top-modelul Gisele Bündchen a înregistrat un cover după o piesă a trupei Blondie care va fi inclus în noua campanie H&M ce promovează colecţia de primăvară-vară 2014, informează contactmusic.com.

Bündchen, care nu se află însă la prima colaborare muzicală cu H&M, a înregistrat pentru această campanie o versiune proprie a piesei “Heart of Glass”, lansată de trupa Blondie în anul 1979.

Pentru acest cover, modelul brazilian a colaborat cu DJ-ul şi producătorul muzical Bob Sinclair. În imaginile care vor însoţi noua campanie a brandului H&M, ce au fost filmate de Lachlan Bailey, Gisele Bündchen a pozat pe ţărmul mării, purtând costume de baie şi rochii spectaculoase din noua colecţie de vară a companiei suedeze.

Videoclipul pentru coverul piesei “Heart of Glass” va fi lansat în luna mai.

Gisele Bündchen, în vârstă de 33 de ani, a fost înlocuită de modelul australian Miranda Kerr în calitate de imagine oficială pentru campania mondială ce promovează colecţia de primăvară-vară 2014 a brandului H&M, însă noua ei colaborare muzicală demonstrează faptul că parteneriatul ei cu compania suedeză nu s-a încheiat deocamdată.

Gisele Bündchen a devenit celebră pentru că a făcut parte mulţi ani din grupul de top-modele al casei de modă Victoria’s Secret.

C.A.

NICIUN COMENTARIU