luni, 6 iulie 2020 - 9:23

Noul guvern ucrainean l-a concediat pe directorul televiziunii publice

Ion Sterian, Transgaz: Gazoductul Ungheni-Chișinău – proiect de investiții strategic pentru Transgaz, prima multinațională românească din energie

Directorul General al SNTGN Transgaz SA, Ion Sterian, împreună cu Petrică Lucian Rusu, Secretar de Stat în cadrul Secretariatului General al Guvernului României, care...

Urmele virusului COVID descoperite în China încă din 2013

O anchetă efectuată de publicația britanică The Times arată că cercetătorii chinezi ar fi descoperit urmele unui virus asemănător cu cel care provoacă Covid-19...

La 1.000 de noi infectări pe zi, premierul Israelului se consultă pentru noi restricții cu președintele Knesset-ului și al Comisiei Constituționale

Premierul israelian Benjamin Netanyahu a avertizat că ar putea fi necesare măsuri mai extinse pentru a încetini răspândirea coronavirusului în Israel, deoarece numărul de...

Violeta Alexandru, amenințată cu moartea de un pensionar. Bătrânul a fost amendat

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a fost agresată verbal, duminică, de un pensionar, în timpul unei conferințe de presă ținută în aer liber. Bătrânul cerea...

 televiziune

Noul guvern ucrainean l-a concediat miercuri pe șeful televiziunii publice, numit în timpul președinției lui Viktor Ianukovici, și l-a desemnat în locul său pe un jurnalist apropiat de noua putere proeuropeană, transmite AFP.

Numirea lui Zurab Alasania, „propusă de reprezentanții comunității mediatice” și aprobată marți în consiliul de miniștri, a fost anunțată într-un comunicat al guvernului. El îl înlocuiește pe Oleksandr Panteleimonov, aflat în funcție de la începutul lui 2013 și acuzat de propagandă în favoarea regimului Ianukovici.

Zurab Alasania conduce site-ul local de informații MediaPort.ua la Harkov, unde a condus televiziunea și postul de radio publice între 2005 și 2010. Site-ul său, foarte activ pe rețelele de socializare, a relatat pe larg despre acțiunile de contestare împotriva lui Ianukovici.

Acesta s-a numărat printre fondatorii postului de televiziune online Hromadske, care a început să se bucure de o puternică audiență pe parcursul crizei politice începute în urmă cu patru luni, după ce a transmis în direct evenimentele din Maidan și a început să consacre mult timp de emisie dezbaterilor pe această temă, în condițiile în care posturile publice difuzau mai degrabă punctul de vedere al puterii.

C.A.

Cum a tradus greșit Ministerul Sănătății o procedură OMS privind testarea COVID-19 și acum se spală pe mâini

Probele prelevate pentru testarea COVID-19 în România ar fi putut fi compromise din cauza unei traduceri a specialiștilor din Ministerul Sănătății, afirmă șefa Laboratorului...

ANM anunță ploi torențiale, după inundațiile care au blocat mai multe drumuri

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, duminică, o nouă informare meteorologică de ploi torenţiale şi vijelii valabilă în cea mai mare parte a ţării...

Un nou studiu OMS arată eșecul tratamentelor împotriva COVID-19

Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a anunţat, sâmbătă, că întrerupe testele clinice cu hidroxiclorochină împreună cu combinaţia Lopinavir-Ritonavir pentru pacienţii COVID-19 spitalizaţi, după ce...

Președintele CSM, aluzie la comportamentul premierului, de Ziua Justiției: Este datoria noastră să protejăm cetățenii de orice formă de arbitrariu!

„Este datoria noastră să protejăm fiecare cetăţean împotriva oricărei forme de arbitrariu. Acest deziderat îl putem atinge numai conlucrând spre găsirea echilibrului social necesar...

Cum s-a golit, într-o oră, centrul de carantină Techirghiol: Strigau la balcoane „eliberare”! Au plâns, de fericire, la plecare

Au chemat avocați, au sunat la 112 și Direcția de Sănătate Publică și au cerut să vină poliția să-i eliberereze, așa descriu angajații centrului...