vineri, 4 decembrie 2020 - 13:22

Internetul, cel mai bun prieten al românului

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...

Iohannis îndeamnă românii să meargă la urne indicându-le să voteze PNL

Președintele Klaus Iohannis încalcă din nou prevederile constituționale și se situează în afara poziției de arbitru pe scena politică, făcând campanie și îndemnând electoratul...

Sinucidere la ATI: un pacient cu covid și-a luat viața, spânzurându-se

Un bărbat infectat cu Covid 19 s-a spânzurat într-un salon ATI al Spitalului Județean din Galați, cazul fiind investigat de poliție pentru infracțiunea de...

Germania și Huawei: câtă încredere și cât control?

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Strategia germană privind rolul concernului tehnologic chinez Huawei în dezvoltarea infrastructurii 5G, pare să se apropie de forma finală. Ministrul federal de...

Românii se situează pe locul al doilea din Europa în ceea ce priveşte interacţiunea cu brandurile promovate prin intermediul reţelelor sociale, potrivit studiului Mediascope, realizat de IAB Europe.

Aproximativ 75% dintre români şi-au exprimat nemulţumirile în legătură cu produsele unei companii direct pe canalele sociale deţinute de acestea, în timp ce 63% dintre respondenţii studiului şi-au postat comentariile şi nemulţumirile pe paginile sociale personale.

Consumatorii români se implică activ, în generarea, de reacţii în mediul online în jurul companiilor şi al brandurilor, prin ratinguri, review-uri, grupuri de susţinere sau boicot. 63% dintre românii cu vârste cuprinse între 16 şi 44 de ani s-au folosit de reţelele sociale pentru a-şi comunica nemulţumirea legată de branduri către prieteni sau rude. Singură Turcia cu 72% depăşeşte România în aceasta privinţă.

Relaţia cu brandul în mediul online include şi manifestarea vocii critice a consumatorilor direct pe paginile sociale ale companiilor. 75% dintre români au utilizat reţelele sociale pentru a-şi adresa plângerile în acest mod. În topul ţărilor care şi-au exprimat nemulţumirile pe paginile sociale deţinute de branduri, România este devansată de Turcia (78%) şi urmată de Finlanda (63%).

Conform studiului Mediascope, prezenţa online a brandurilor şi a companiilor influenţează vizibil comportamentul consumatorilor europeni: 47% dintre aceştia sunt dispuşi să afle mai multe despre produsele care beneficiază de publicitate în mediul virtual, 46% accesează site-urile oficiale ale brandurilor favorite, iar 30% mărturisesc că sunt înclinaţi să cumpere produsele unui brand pe care îl urmăresc pe reţelele de socializare.

Internetul rămâne predominant un instrument prin care europenii preferă să ţină legătura cu prietenii şi rudele. 63% dintre utilizatorii de Internet folosesc mediul online în acest scop. E-mail-ul este cel mai utilizat canal de comunicare online (95%), fiind îndeaproape urmat de reţelele sociale (90%) şi mesageria instant (73%). 49% dintre europeni accesează reţelele de socializare cu o frecvenţă zilnică.

Duel de mahala între Ponta și Cioloș. VIDEO

Cei doi candidați la alegerile parlamentare Victor Ponta și Dacian Cioloș, lideri ai partidelor Pro România și USR-PLUS, foști premieri ai României, au avut...

OMS ia în calcul „certificarea electronică” a vaccinării

Organizația Mondială a Sănătății nu recomandă statelor să elibereze „pașapoarte de imunitate” pentru cei care și-au revenit din COVID-19, dar investighează perspectivele utilizării certificatelor...

Judecătorul Bogdan Mateescu, noul șef al CSM

Judecătorul Bogdan Mateescu a fost ales în funcția de președinte al Consiliului Superior al Magistraturii, iar procurorul Florin Deac în funcția de vicepreședinte. Judecătorul Bogdan...

Iohannis le-a întors spatele magistraților, după ce a ținut un discurs politic la ședința CSM

Preşedintele Klaus Iohannis a folosit, joi, aula Facultății de Drept pe post de tribună politică, fără a rata momentul de discursuri de campanie electorală,...

SUA schimbă regulile carantinei: Persoanele expuse la Covid, asimptomatice și cu test negativ, stau șapte zile izolate

Persoanele care ar fi putut avea expunere la coronavirus, dar care sunt asimptomatice, pot rămâne în carantină timp de șapte zile, în loc de...