Burberry şi Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

google burberry

Companiile Burberry şi Google au prezentat într-un nou proiect o tehnologie ce permite utilizatorilor să captureze şi să trimită săruturi virtuale oricărei persoane din lume, folosind telefonul mobil sau o cameră web, potrivit dailymail.co.uk.

Serviciul a fost lansat la începutul acestui an și a fost făcut cunoscut publicului după ce a fost utilizat de actriţa Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare şi logodnicul ei, Tom Sturridge.

Utilizatorii trebuie să se conecteze pe platforma Burberry, Kisses.Burberry.com, pentru a folosi această aplicaţie. Ei trebuie să sărute ecranul telefonului său mobil, iar aplicația va prelua forma buzelor şi o va transforma în imaginea unui sărut virtual.

De asemenea, sărutul virtual poate fi colorat cu un ruj de buze virtual în nuanța preferată.

Imaginea digitalizată poate fi expediată oricărei persoane din lume prin intermediul platformelor Google+, Facebook, Twitter și prin e-mail.

După ce a fost expediat, sărutul poate fi urmărit “zburând” într-un plic până la destinație, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Tehnologia a fost prezentată cu ocazia campaniei “With Love Christmas” a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care celebrează romantismul.

D.M.

NICIUN COMENTARIU