17.2 C
București
vineri, 22 octombrie 2021 - 14:16

BlackBerry n-a dispărut, ci lansează un nou telefon

spot_img

Producătorul canadian despre care analiștii spuneau că va ieși definitiv de pe piață vrea acum să targeteze segmentul low-cost

blackberry

BlackBerry a lansat un nou telefon la preț redus, exclusiv pentru Indonezia, una dintre puținele piețe pe care compania încă este un jucător important. Unul dintre cei mai mari producători globali în urmă cu câțiva ani, Blackberry a pierdut mult din cota de piață în competiția cu giganții Apple și Samsung.

BlackBerry Z3, Ediția Jakarta, va fi scos la vânzare pe 15 mai, la prețul de 2,19 milioane de rupii (191 de dolari). Producătorul a continuat să se bucure de succes în Indonezia, în ciuda dificultăților de pe plan global, țara devenind una dintre piețele-cheie pentru companie.

În luna februaruie, BlackBerry a raportat o pierdere netă de 5,9 miliarde de dolari pentru ultimul an fiscal. Cu toate acestea, compania a înregistrat o pierdere mai mică decât estimările, de 423 de milioane de dolari în perioada decembrie 2013 – februarie 2014 (ultimul trimestru fiscal), comparativ cu o pierdere de 4,4 miliarde de dolari în trimestrul anterior.

C.C.