sâmbătă, 28 noiembrie 2020 - 1:17

Vodafone a copiat într-un clip publicitar conceptul unui film de scurt metraj care a primit subvenții publice în Spania

Instanța decide repunerea în funcție și plata salariilor fostului șef Secție ATI de la Spitalul Universitar, Adriana Nica

Tribunalul București a decis că demiterea Adrianei Nica de la șefia secției ATI II din spitalul Universitar de Urgență a fost abuzivă, astfel că...

Crinuța Dumitrean, condamnată la peste șase ani de închisoare pentru retrocedările semnate lui Horia Simu

Crinuţa Dumitrean, fostă şefă a Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor (ANRP), a fost condamnată vineri de Curtea de Apel Bucureşti la 6 ani şi...

Lucian Duță, șase ani de închisoare și confiscarea conturilor din Elveția, pentru contractele semnate ca șef al CNAS

Fostul preşedinte al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS) Lucian Duţă a fost condamnat, vineri, de Tribunalul Bucureşti, la şase ani de închisoare...

Germania îndeamnă statele UE să închidă pârtiile de schi pentru a ține sub control coronavirusul

Pe măsură ce se apropie sezonul de sărbătorilor de iarnă, relațiile europene se tensionează pe tema schiului. Germania solicită o abordare coordonată la nivelul...

Compania Vodafone a preluat într-o campanie publicitară ideea și conceptul de execuție ale filmului de scurt metraj „Voice Over”, realizat de regizorul spaniol Martin Rosete și subvenționat de două instituții publice din Spania. Clipul publicitar „Scafandrul”, care folosește vocea actorului Victor Rebengiuc, a fost produs de grupul McCann Erickson România.

Vodafone România a refuzat să transmită direct explicații despre această situație, însă a răspuns, prin intemediul agenției de PR a grupului, McCann Erickson, că spoturile sunt „dezvoltate” împreună cu echipa formată din regizorul Martin Rosete și fratele acestuia, directorul de imagine Jose Martin Rosete.

În schimb, McCann Erickson nu a explicat care sunt regulile juridice sau etice și practicile comune din industria publicității referitoare la cazuri care presupun protejarea drepturilor de autor, un subiect foarte sensibil în acest domeniu. Compania de publicitate insistă pe deschiderea celor doi artiști ”spre a aduce același suflu cinematografic în producția unor spoturi publicitare comerciale”.

Producția filmului Voice Over a fost subvenționată de instituții publice – Guvernul regional al Insulelor Canare și Consiliul regional al Andaluziei. McCann Erickson nu a comunicat nici care au fost costurile de producție ale viceoclipului publicitar și în ce a constat contribuția agenției.

Filmul ”Voice Over” a fost premiat în două festivaluri internaționale de film, la Gijon și Almeria.

 

Vodafone – Scafandrul

Vlad Bârleanu

 

 

 

 

Pârtii deschise și zeci de mii de turiști așteptați la ski pe Vala Prahovei

Minivacanţa de 1 Decembrie şi sărbătoarea Sfântului Andrei, vor umple Valea Prahovei de turişti, care vor avea voie să meargă în drumeţii pe munte,...

Pelerinajul de Sfântul Andrei, interzis în continuare de judecătorii constănțeni

Judecătorii Tribunalului Constanţa au respins, vineri, ca fiind inadmisibilă, cererea Arhiepiscopiei Tomisului de emitere a unei ordonanţe preşedinţiale pentru desfăşurarea, pe 30 noiembrie, a...

Constanța, dovada vie că restricțiile sunt de formă. În carantină, numărul infectărilor nu scade

Una dintre localitățile aglomerate în care s-a instituit carantina arată ca în orice altă zi normală, în care nu sunt impuse restricții suplimentare. Aceasta...

Iohannis, contrazis de Bruxelles. Numărul infectărilor nu va scădea până la sfârșitul anului

Garanțiile oferite cu un optimism debordant de președintele Klaus Iohannis în privința evoluției epidemiologice până la sfârștiul anului sunt contrazise de date oficiale ale...

Fostul șef al DGIPI anunță că dosarul său a rămas fără obiect

Fostul șef al DGIPI, Gelu Oltean, explică, pe blogul personal, că dosarul în care a fost arestat nu mai are obiectul infracțiunii de care...