duminică, 27 septembrie 2020 - 17:40

Tarifele pentru litoralul românesc rămân neschimbate în 2015

MAI cere prelungirea votului după ora 21

Ministerul Afacerilor Interne a cerut, duminică, printr-o notă adresată Biroului Electoral Central (BEC), prelungirea votării după ora 21.00 în secţiile de votare unde procesul...

Record de voturi cu urna mobilă. În ce județe s-au înregistrat cele mai multe cereri

Numărul cetățenilor cu drept de vot care au cerut urna mobilă la alegerile locale din 27 septembrie 2020 s-a dublat, la ora 16.00, față...

ALEGERI LOCALE / BUCUREȘTI. Aproape 40% dintre votanți au sub 44 de ani

39,3% din voturile exprimate în București până la ora 16.00 aparțin votanților cu vârsta cuprinsă între 18 și 44 de ani, în timp ce...

Localitatea din Olt în care prezența este de 101%

Prezenţa la urne în comuna Tătuleşti din judeţul Olt era de peste 101%, la ora 15,00, în condiţiile în care în localitate au votat...

În 2014, din punct de vedere al agențiilor de turism, cea mai vândută stațiune a fost Mamaia

 VACANTA - MARE

 

Tarifele pe Litoralul românesc, în sezonul 2015, nu vor crește în actualele condiții de fiscalitate, a declarat, marți, Nicolae Bucovală, președintele Asociației patronale Mamaia, într-o conferință de specialitate.

Condițiile de fiscalitate pot influența pozitiv tarifele hotelurilor, în sensul că printr-o politică a Guvernului prin care să se scadă impozitele am putea avea chiar prețuri mai mici în sezonul estival 2015. Cu toate că Mamaia a avut o stagnare din punct de vedere a numărului de turiști în acest an, în 2015 estimăm o explozie a numărului de turiști ca urmare a investițiilor făcute atât în hoteluri noi, cât și în programele propuse. Un alt efect pozitiv sperăm că va veni din aplicarea legii vouchere de vacanță

Nicolae Bucovală,

președintele Asociației patronale Mamaia

Patronatele din turism prezente la Bursa de Turism Litoral — Delta Dunării și-au exprimat dezacordul față de proiectul de lege privind descentralizarea, proiect propus de Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri și Turism. Printre problemele pe care reprezentanții patronatelor din turism le vor rezolvate prin colaborarea cu autoritățile statului se află aplicarea impozitului forfetar, a cotei de impozit pe clădire, scăderea TVA-ului la alimentația publică pentru pachetele de cazare-masă, precum și alocarea plajelor.

În 2014, din punct de vedere al agențiilor de turism, cea mai vândută stațiune a fost Mamaia. Cu toate acestea, conform unui studiu ANAT, vânzările pentru Saturn au crescut cu 11%, pentru Neptun cu 16%, Jupiter 2%, Venus 25%, Mangalia cu 6%, în timp ce pentru Olimp au scăzut cu 10%.

 

C.A.

Alegeri locale 2020. Prezența la vot este mai mare ca în 2016: 31% la ora 16.00

La ora 16.00, cifrele arătau că 5.662.054 de români au votat la alegerile locale din 27 septembrie 2020, media fiind de aproape 31%. Din mediul...

Ion Cristoiu promite că va scoate limba la Iohannis, în cazul unui anumit rezultat la alegerile din Capitală

Publicistul Ion Cristoiu anunță, pe blogul său, cristoiublog.ro, că va fi în stare să facă un nou gest mai neobișnuit la adresa lui Iohannis,...

Alegeri locale 2020. Primar candidat, filmat ducând cu o mașină alegătorii la vot. VIDEO

Un incident electoral a avut loc într-o localitate din județul Sibiu, Poliția fiind chemată să facă verificări. Potrivit unei sesizări formulate de reprezentanții USR, primarul...

Alegeri locale 2020. HARTA politică a reședințelor de județ. Lupte strânse pentru funcția de primar

În cel puțin 11 municipii reședință de județ se joacă funcția de primar, în celalalte orașe mari prima șansă o au primarii în funcție...

Procedurile sanitare întârzie votul. Președintele AEP cere „fluidizare”

Președintele Autorității Electorale Permanente (AEP), Constantin Mitulețu-Buică, a transmis un comunicat de presă prin care face un apel către președinții birourilor electorale ale secțiilor...