8.6 C
București
duminică, 18 aprilie 2021 - 19:38

Studiu: Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine față de cele din magazinele tradiționale

Pentru electrocasnicele mari, un alt avantaj este livrarea la domiciliu

online

Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumpărate din magazinele tradiționale, arată studiul ”Price Index”, realizat de Millward Brown România și citat de Agerpres.

Prețuri mult mai mici în mediul online au fost înregistrate la cărți, telefoane și tablete, cu diferențe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoționale, față de retailul tradițional. Discount-ul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători.

În cazul electrocasnicelor mari, comerțul online oferă prețuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilitățile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp și de bani.

Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie pe piața din România a luat în calcul 15 categorii și 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online și offline, magazinele fiind selectate după relevanța lor în categorie.