joi, 26 noiembrie 2020 - 8:10

Studiu: Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine față de cele din magazinele tradiționale

IPS Teodosie, scrisoare dură pentru premierul Orban: Ne veți bate, amenda, aresta pe cei ce vom merge și ne vom ruga la Peștera Sfântului...

ÎPS Teodosie i-a transmis premierului Orban că ”nu va îngădui” ca instituțiile Statului să ”calce în picioare dreptul de a-l cinsti pe Sfântul Apostol...

Mutația care poate „a făcut pandemia”: Virusul a infectat Italia mai ușor decât varianta originală detectată în Wuhan

Noi cercetări sugerează că o mutație a coronavirusului la începutul pandemiei a ajutat-o ​​să se răspândească mai ușor și a făcut mai dificilă oprirea,...

Fost șef la Pfizer spune ca pandemia s-a sfârșit iar Vaccinul este inutil. Interviul său a fost interzis

Dr. Mike Yeadon susține că guvernul britanic folosește sfaturile științifice într-un mod „letal de incompetent”. Yeadon este catalogat drept un corona-sceptic, iar YouTube a...

A murit legendarul Diego Maradona

Fostul mare fotbalist argentinian Diego Maradona a încetat din viaţă miercuri, la vârsta de 60 de ani, în urma unui stop cardiac, în locuinţa...

Pentru electrocasnicele mari, un alt avantaj este livrarea la domiciliu

online

Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumpărate din magazinele tradiționale, arată studiul ”Price Index”, realizat de Millward Brown România și citat de Agerpres.

Prețuri mult mai mici în mediul online au fost înregistrate la cărți, telefoane și tablete, cu diferențe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoționale, față de retailul tradițional. Discount-ul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători.

În cazul electrocasnicelor mari, comerțul online oferă prețuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilitățile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp și de bani.

Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie pe piața din România a luat în calcul 15 categorii și 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online și offline, magazinele fiind selectate după relevanța lor în categorie.

Actrița Sharon Stone, cooptată ca expert în boli infecțioase de echipa Biden

Actriţa americană Sharon Stone, care sprijină de mulţi ani acţiunile de combatere a bolilor infecţioase şi cercetările medicale împotriva maladiei SIDA, a anunţat că...

Iohannis: Nu voi promova carantina la nivel național după alegerile parlamentare

Preşedintele Klaus Iohannis a dat asigurări, miercuri, în cadrul conferinței sale de presă de la ora 18.00, că nu intenţionează să promoveze instituirea unei...

Pelerinajul de Sfântul Andrei, interzis și prin hotărârea instanței

Tribunalul Constanța a respins miercuri cererea Arhiepiscopului Teodosie al Tomisului de anulare a deciziei prin care Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Constanța a...

Firma de consultanță secretă care a devenit Cabinetul Biden „în așteptare” (Politico)

WestExec Advisors, care arată acum ca un „guvern în așteptare” pentru următoarea administrație, a fost fondată în 2017. Site-ul web pentru consilierii WestExec include...

Evoluția epidemiei de COVID în România cu și fără lockdown. GRAFICE

Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) prezintă pentru fiecare țară din Uniunea Europeană și pentru Marea Britanie, într-un raport publicat în...