luni, 1 iunie 2020 - 18:29

Studiu: Doar 5% din managerii de top din asigurări folosesc Twitter sau Facebook

Terasele s-au deschis. Regulile și normele impuse sunt confuze pentru patroni. CITIȚI AICI NORMELE INTEGRAL

Normele privind petrecerea timpului la o terasă nu sunt prea clare, așa cum nici multe alte restricții impuse în timpul stării de urgență sau...

Primul pacient COVID tratat cu plasmă hiperimună a decedat

Primul pacient din Galaţi, care a primit tratament cu plasmă de la un bolnav cu coronavirus vindecat, a murit, fiind vorba despre cazul 1.268...

Orban: „O amintire neprețuită timpul petrecut de părinți alături de copii în pandemie”. Mulți au stat acasă forțat, fără bani și fără loc de...

Premierul Ludovic Orban a transmis, luni, cu ocazia Zilei Copilului, că momentele petrecute de copii alături de părinți în timpul epidemiei de coronavirus „vor...

Bilanțul dr. Virgil Musta după trei luni de pandemie: 97% dintre decedați aveau cel puțin o boală asociată. Pericolul nu a trecut

Medicul timişorean Virgil Musta a întocmit și postat, pe pagina sa de Facebook, un bilanţ după trei luni de pandemie. Deși România a trecut de...

Doar 5% din executivii companiilor de asigurări folosesc platforme digitale ca Twitter, Facebook sau blog-uri, dar o treime spun că vor începe să utilizeze aceste platforme în următorii ani. Concluziile fac parte din studiul ”Asigurările într-o lume digitală: A sosit vremea!”, realizat de Ernst&Young.

Cercetarea este bazată pe răspunsurile a 100 de jucători din industrie, pentru a înţelege cum agenda digitală poate modela sectorul asigurărilor şi în ce măsură companiile de asigurări înţeleg şi exploatează oportunităţile oferite de digital.

Astfel, 79% din managerii de top din asigurări spun că încă învaţă despre online şi nu şi-au dezvoltat încă un ghid digital. Aproape jumătate (47%) spun că nu au o strategie digitală coerentă. Totuşi, 57% spun că în următorii trei ani intenţionează să-şi definească o motivaţie pentru zona de digital, actualizată în mod constant, care să integreze bugete şi estimări detaliate, incluzând şi planificare HR (resurse umane) şi financiară.

Apoi, 57% au modele operaţionale care nu facilitează activitatea digitală. Cei mai mulţi respondenţi au declarat că implicarea în digital este susţinută de management-ul de top. Totuşi, o treime din cei care au răspuns consideră că sprijinul management-ului “nu este întotdeauna dublat de acţiuni, bugete şi resurse”.

O altă concluzie a studiului este că majoritatea asiguratorilor utilizează digitalul la un nivel simplist pentru a oferi valoare clienţilor.

Astfel, numai 11% utilizează modelarea predictivă pentru a identifica posibili clienţi pentru targetare, campanii personalizate de email marketing, utilizarea unor instrumente online de comparare a produselor sau încurajarea formării unor comunităţi online.

Foarte multe companii de asigurări, mai exact 89% dintre respondenţi, nu utilizează interacţiunile anterioare în oferirea de recomandări particularizate de produse şi servicii clienţilor online. Doar 1% dintre jucători oferă în acest moment premii şi reduceri în mediul online, ca şi aplicaţii mobile sau asistenţă “live” pe website-uri (ca de exemplu, virtual assistant, chat, click to call), deşi 27% se aşteaptă să ofere clienţilor aceste beneficii în viitor.

Aproape 70% dintre respondenţi cheltuiesc mai puţin de 10% din bugetul de dezvoltare în zona digitală. Dar, majoritatea asiguratorilor (81%) consideră că ar putea pierde din avantajul competitiv dacă vor eşua în trecerea la digital, iar 74% cred că acest aspect le-ar afecta abilitatea de a inova.

“Rămâne de văzut dacă asiguratorii vor reuşi să realizeze schimbările ambiţioase pe care şi le-au propus în următorii trei ani. Atingerea acestor scopuri cere un efort semnificativ şi rapid pentru a închide ecartul existent. Clienţii cer modificări considerabile în modul în care asiguratorii livrează produsul, iar câştigătorii acestei curse vor fi acei jucători care îşi vor respecta planurile din domeniul digital în următorii ani”, spune Elena Badea, Director de Marketing, EY România.

Zona digitală este o nouă forţă a pieţei care antrenează modificări masive în aşteptările consumatorilor. Aceasta necesită un set diferit de abilităţi, o cultură diferită şi alte instrumente de măsurare. Industrii ca telecomunicaţii, produse de larg consum, media şi divertisment deja exploatează zona digitală pentru a atrage şi a păstra clienţii noi.

C.C.

Un director din Crucea Roșie, mort de coronavirus

Directorul filialei Neamț a Crucii Roșii, Florin Pîclea, a murit după 3 săptămâni de când a fost diagnosticat cu coronavirus. El era internat la Spitalul...

PSD: “Pilele” PNL, peste 12.000 de noi angajați la stat în ultimele 6 luni

Purtătorul de cuvânt al PSD, Lucian Romaşcanu, a afirmat că în guvernarea PNL, în aparatul de stat au fost angajate 12.000 de persoane noi. "Peste...

Pacienții non-COVID, obligați să își facă testul coronavirus, pe banii lor, la internarea în spital

Asociația Pacienților din România susține că a primit reclamații privind bolnavii non-COVID, care au fost reprimiți în spitale, dar li s-a cerut să își...

Ciolacu, supărat că Ponta critică PSD, dar uită cum ataca chiar el partidul anul trecut după prezidențiale

Liderul interimar al PSD, Marcel Ciolacu, s-a arătat deranjat de anumite critici aduse de liderul Pro România, Victor Ponta, la adresa PSD, partid din...

Orban fumează în sala de ședințe ale Guvernului. Încă o fotografie, încă 3.000 de lei

O nouă fotografie, postată tot de fostul consilier al ministrului muncii, Cristian Vasilcoiu, pe contul de Facebook, îl înfățișează pe Ludovic Orban fumând... chiar...