marți, 24 noiembrie 2020 - 6:03

Studiu: Doar 5% din managerii de top din asigurări folosesc Twitter sau Facebook

Moș Nicolae, sfătuit să păstreze distanța în Europa (Round-up Reuters)

Cu restricții privind adunările de familie, instrucțiuni de a nu se îmbrățișa și o cerere politicoasă adresată Sfântului Nicolae de a „păstra distanța”, Europa...

Armata va coordona logistic vaccinarea anticovid în România. 6 spitale militare devin centre regionale

Ministerul Apărării Naţionale va asigura transportul terestru şi aerian pentru toate dozele de vaccin de la sosirea în ţară a acestora, dar şi preluarea...

Germania interzice artificiile de Revelion pentru a proteja spitalele

Germanilor li se spune să se pregătească pentru interzicerea artificiilor în sărbătorile lor tradiționale de Anul Nou, singura perioadă a anului în care persoanelor...

Loredana, Brenciu, Holograf, Iris, Vunk, pe lista celor aproape 100 de artiști care cer ajutor de stat

Intr-o scrisoare deschisa adresata premierului, vicepremierului si ministrului Culturii, 95 de artisti, intre care Cristi Minculescu, Directia 5, Horia Brenciu, Cargo, Holograf, Loredana, Andra,...

Doar 5% din executivii companiilor de asigurări folosesc platforme digitale ca Twitter, Facebook sau blog-uri, dar o treime spun că vor începe să utilizeze aceste platforme în următorii ani. Concluziile fac parte din studiul ”Asigurările într-o lume digitală: A sosit vremea!”, realizat de Ernst&Young.

Cercetarea este bazată pe răspunsurile a 100 de jucători din industrie, pentru a înţelege cum agenda digitală poate modela sectorul asigurărilor şi în ce măsură companiile de asigurări înţeleg şi exploatează oportunităţile oferite de digital.

Astfel, 79% din managerii de top din asigurări spun că încă învaţă despre online şi nu şi-au dezvoltat încă un ghid digital. Aproape jumătate (47%) spun că nu au o strategie digitală coerentă. Totuşi, 57% spun că în următorii trei ani intenţionează să-şi definească o motivaţie pentru zona de digital, actualizată în mod constant, care să integreze bugete şi estimări detaliate, incluzând şi planificare HR (resurse umane) şi financiară.

Apoi, 57% au modele operaţionale care nu facilitează activitatea digitală. Cei mai mulţi respondenţi au declarat că implicarea în digital este susţinută de management-ul de top. Totuşi, o treime din cei care au răspuns consideră că sprijinul management-ului “nu este întotdeauna dublat de acţiuni, bugete şi resurse”.

O altă concluzie a studiului este că majoritatea asiguratorilor utilizează digitalul la un nivel simplist pentru a oferi valoare clienţilor.

Astfel, numai 11% utilizează modelarea predictivă pentru a identifica posibili clienţi pentru targetare, campanii personalizate de email marketing, utilizarea unor instrumente online de comparare a produselor sau încurajarea formării unor comunităţi online.

Foarte multe companii de asigurări, mai exact 89% dintre respondenţi, nu utilizează interacţiunile anterioare în oferirea de recomandări particularizate de produse şi servicii clienţilor online. Doar 1% dintre jucători oferă în acest moment premii şi reduceri în mediul online, ca şi aplicaţii mobile sau asistenţă “live” pe website-uri (ca de exemplu, virtual assistant, chat, click to call), deşi 27% se aşteaptă să ofere clienţilor aceste beneficii în viitor.

Aproape 70% dintre respondenţi cheltuiesc mai puţin de 10% din bugetul de dezvoltare în zona digitală. Dar, majoritatea asiguratorilor (81%) consideră că ar putea pierde din avantajul competitiv dacă vor eşua în trecerea la digital, iar 74% cred că acest aspect le-ar afecta abilitatea de a inova.

“Rămâne de văzut dacă asiguratorii vor reuşi să realizeze schimbările ambiţioase pe care şi le-au propus în următorii trei ani. Atingerea acestor scopuri cere un efort semnificativ şi rapid pentru a închide ecartul existent. Clienţii cer modificări considerabile în modul în care asiguratorii livrează produsul, iar câştigătorii acestei curse vor fi acei jucători care îşi vor respecta planurile din domeniul digital în următorii ani”, spune Elena Badea, Director de Marketing, EY România.

Zona digitală este o nouă forţă a pieţei care antrenează modificări masive în aşteptările consumatorilor. Aceasta necesită un set diferit de abilităţi, o cultură diferită şi alte instrumente de măsurare. Industrii ca telecomunicaţii, produse de larg consum, media şi divertisment deja exploatează zona digitală pentru a atrage şi a păstra clienţii noi.

C.C.

Acțiunile caritabile și stresul pandemiei i-au adus unui milionar român minimul de pedeapsă pentru tentativă de omor

Trimis în judecată pentru tentativă de omor, după ce a înjughiat o angajată de mai multe ori în gât, piept și adomen, milionarul Mihai...

Coronavirusuri strâns legate de virusul pandemic, descoperite în Japonia și Cambodgia. Niciunul nu e capabil să infecteze oameni

Două congelatoare ale unor laboratoare din Asia aunt scena unor descoperiri surprinzătoare, scrie revista Nature, în premieră. Mai mulți cercetători au găsit un coronavirus...

Premierele pandemiei: OMS a dat „undă verde” unui vaccin anti-polio aflat încă în faza de studii

După o serie de rezultate pozitive din studiile clinice cu vaccinuri COVID-19, dezvoltatorii caută acum aprobări de „utilizare de urgență”, care ar putea da...

Reîncepe sau nu școala în februarie? Ministerul Educației face precizări, după declarația unui secretar de stat

Ministerul Educației vine cu precizări oficiale cu privire la modul în care va continua școala în România, după ce noul secretar de stat responsabil...

De ce sunt românii nemulțumiți de munca de acasă (Studiu)

Aproape jumătate dintre românii (48%) care muncesc de acasă apreciază faptul că nu mai petrec timp în trafic, însă, pe de altă parte, mai...