sâmbătă, 5 decembrie 2020 - 7:08

Starbucks devine și fast-food

Națiunile Unite: Anul 2021 se transformă într-o catastrofă umanitară

Anul viitor se transformă într-o catastrofă umanitară, iar țările bogate nu trebuie să calce țările sărace într-o „luptă pentru vaccinuri”, afirmă conducerea ONU, într-o...

13 milioane de români, planificați la vaccinarea antiCovid

Preşedintele Comitetului Naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 (CNCAV) Valeriu Gheorghiţă a declarat vineri că, în cadrul vaccinării anti-COVID-19, obiectivul este...

Hotărâre CNSU: Piețe deschise și libertate de circulație în noaptea alegerilor

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a aprobat, vineri, o nouă hotărâre, care vizează, în principal, reluarea activităţii pieţelor agroalimentare organizate în spaţii închise...

Procurorul Călin Nistor se pensionează din DNA

Fostul procuror DNA Călin Nistor cere eliberarea din funcţie, prin pensionare, la CSM iar Secţia pentru Procurori a CSM va lua solicitarea în discuţie...

Starbucks devine și fast-food

Lanțul de cafenele Starbucks a anunțat că va include în meniu și produse de tip fast-food, astfel încât brand-ul localurilor să nu mai fie asociat doar cu cafeaua, ci și cu ideea de prânz frugal.

Potrivit “USA Today”, lanțul american de cafenele urmărește creșterea vânzărilor printr-o strategie de diversificare a meniului, astfel încât să atragă mai mulți clienți pe tronsoanele orare de după-amiază și seara.

Planul de extindere a venit după ce, în aprilie, Starbucks a scos la vânzare o nouă serie de sandvișuri și salate, cum ar fi sandviș cu carne de curcan, sandviș vegetarian sau salată cu orez brun.

Conform unui studiu de piață al Starbucks, anunțat de directorul financiar, Troy Alstead, una din trei cumpărături din Statele Unite se referă la mâncare, cei mai mari consumatori fiind adolescenții, al căror număr a crescut substanțial în ultimii ani.

De asemenea, cei de la Satrbucks cred că  introducerea produselor de tip fast-food va crește vânzările, cu atât mai mult cu cât firma a achiziționat recent lanțul de patiserii La Boulange.

În piață, Starbucks răspunde practic “atacurilor” venite din partea  fast-food-urilor McDonald’s și Burger King care au dezvoltat spații speciale de vânzare a unor specialități din cafea din ce în ce mai diversificate. Prin urmare, Starbucks răspunde prin diversificarea meniului, incluzând produse fast-food.

Ștefan Tănăsescu

Neolife Medical Center oferă un cadou pacienților oncologici. “Care dintre noi?”, un film motivațional, inspirat din realitate

Un centru medical din Capitală oferă o șansă pacienţilor oncologici de a vedea boala dintr-o altă perspectivă, prezentând un film artistic pe cât de...

S-au publicat modificările ordonanței pentru părinții care stau acasă cu copiii în pandemie

Părinții care stau acasă pentru îngrijirea copiilor care nu merg la școală sau grpdiniță din cauza restricțiilor nu mai primesc zile libere plătite, dacă...

Tir de critici împotriva Comisiei Europene pentru secretizarea contractelor pentru vaccinuri. Ce profituri face industria Farma din pandemie

UE pariază viitorul cetățenilor săi și al economiei europene pe vaccinuri. Dar care sunt termenii acestui pariu și cât de mult vor trebui să...

Profilul „cârtiței” de la „Operațiuni Speciale” Brașov

Surse judiciare creionează pentru STIRIPESURSE profilul ofițerului Emanoil Mirică, care se pare că era șeful Biroului de Operațiuni Speciale, din cadrul Direcției de Operațiuni...

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...