Salonul auto de la Geneva: Goodyear își modifică sloganul pe piețele europene

Salonul auto de la Geneva: Goodyear își modifică sloganul pe piețele europene

 Salonul auto de la Geneva: Goodyear își modifică sloganul pe piețele europene

Producătorul de anvelope Goodyear și-a lansat noua politică de imagine la Salonul auto de la Geneva, care se desfășoară în aceste zile. Noul slogan este ”Made to Feel Good” (Făcut pentru a te simți bine) și va fi folosit pe piețele EMEA – Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Astfel, compania a renunțat la mesajul ”Safety Together” (Siguranță împreună).

Oficialii companiei au declarat că noua strategie de imagine se bazează pe ideea de siguranță, dar introduce un element de comunicare emoțională, printr-un mesaj de încurajare pentru conducătorii auto. Pentru a sprijini noua politică de imagine, Goodyear a lansat la Geneva anvelopa Wingfoot, caracterizată printr-un diametru mai mare și printr-o formă care oferă o rezistență mai mică la rulare şi acvaplanare. Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume, are 69.000 de angajaţi şi unități de producție în 22 de țări. Principalii concurenți pe piața anvelopelor sunt Pirelli, Michelin și Continental.

Salonul auto internațional de la Geneva se desfășoară între 7 și 17 martie, cu 700.000 de vizitatori așteptați și 130 de modele noi lansate de producători. Evenimentul din Elveția este unul dintre primele cinci expoziții auto din lume ca dimensiuni.

V.B.

NICIUN COMENTARIU