Romtelecom și Cosmote au contractat GMP și Media Investment pentru servicii de creație și media

Cele două companii din telecom vor face trecerea spre brandul ”T”

 deutsche-telekom

Romtelecom și Cosmote România au anunțat că GMP a câștigat procesul de selecție pentru contul comun de creație, iar Media Investment pentru cel de vânzări media.

Contractele au fost semnate pentru doi ani, potrivit unui comunicat de presă. Termenii financiari nu au fost dați publicității.

”Procesul de selecție a fost unul complex, implicând numeroase etape și a beneficiat de suport din partea Grupurilor”, potrivit sursei citate.

Selecția serviciilor de creație s-a bazat pe abordarea strategică și creativă, răspunsul rapid și pe eficiență. GMP va furniza servicii de advertising standard – strategie, creație, servicii clienți, producție de advertising – pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor.

Pentru serviciile media, s-au evaluat strategia, instrumentele, metodele propuse și prețurile.

Romtelecom are aproximativ 4,8 milioane de abonați pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi telefonie.

Cosmote România are aproximativ 6 milioane de clienţi de telefonie mobilă.

Acționarii Romtelecom sunt grupul elen OTE – 54,01% și statul român – 44,99%. Grupul german Deutsche Telekom deține 40% din OTE Group.

În toamna acestui an, Romtelecom şi Cosmote România vor încheia procesul de adoptare a brandului ”T” al grupului german Deutsche Telekom.

V.B.

NICIUN COMENTARIU