Redactorul șef de la Sursa Zilei l-a învins pe Dan Șova, de Sfântul Gheorghe

Curtea Supremă a pronuntat joi, 23 aprilie, o decizie definitivă și irevocabilă, în procesul pe care senatorul PSD i l-a intentat jurnalistei Raluca Dan, cu patru ani în urmă

Dan Sova_SZ 1

Patru ani. Atât a durat procesul deschis de senatorul PSD Dan Șova, jurnalistei Raluca Dan, redactor șef la Sursa Zilei. Joi, de Sfântul Gheorghe, magistrații Curții Supreme au pronunțat decizia definitivă și irevocabilă, menținând hotărârile date, în favoarea jurnalistei, de Tribunalul București (care a judecat fondul cauzei) și de Curtea de Apel București (apelul).

Concret, un complet de trei magistrați de la Secția I Civilă a Curții Supreme a respins definitiv, încă de la primul termen, recursul formulat de Șova în această cauză, în care senatorul cerea daune de 2,5 milioane de RON (aproximativ 566.000 de euro).

Iată decizia Curții Supreme:

  • Complet de judecată: Completul nr. 4
  • Numărul documentului de soluționare: 1071/2015
  • Data documentului de soluționare: 23.04.2015
  • Tipul documentului de soluționare: Hotarâre
  • Soluție: Respingere recurs – Nefondat
  • Detalii soluţie: Decizia nr. 1071: Respinge, ca nefondat, recursul declarat de reclamantul Şova Dan Coman împotriva deciziei nr. 10A din 9 ianuarie 2015 a Curţii de Apel Bucureşti, Secţia a IV-a civilă. Irevocabilă.

Senatorul Dan Șova a deschis procesul în vara anului 2011, după o serie de articole care arătau, cu documente, ilegalitățile comise de casele de avocatură la care Dan Șova a fost asociat în derularea contractelor cu complexurile energetice Turceni și Rovinari și cu Agenția Națională pentru Sport și Tineret, în perioada în care aceasta a fost condusă de PSD-istul Cristian Rizea, dar și modul în care Șova a dobândit o serie de proprietăți, printre care și vila situată în spatele clădirii Guvernului.

Marilena Nedelcu

NICIUN COMENTARIU