miercuri, 21 octombrie 2020 - 8:39

Radisson Blu anunță schimbarea strategiei de comunicare

Avocatul Poporului, despre cauza blocajului din sănătate: Autoritățile continuă să folosească același algoritm de testare

Avocatul Poporului, Renate Weber, reclamă faptul că, la peste jumătate de an de la debutul pandemiei de COVID-19, autorităţile din România continuă să folosească...

Deputatul PSD Florin Iordache, votat de 185 de parlamentari pentru a conduce Consiliul Legislativ

Camera Deputatilor si Senatul au votat in plenul reunit ca Florin Iordache sa fie presedinte al Consiliului Legislativ. Au fost 185 de voturi "pentru"...

Reacția fostului ministru Nicolae Bănicioiu, după ce DNA a cerut ridicarea imunității sale

Fostul ministru, Nicolae Bănicioiu, susține, într-o postare pe Facebook, că acuzațiile care i se aduc sunt false și că este pentru ridicarea imunității. Bănicioiu...

Directorul unui spital din Sibiu cere modificarea condițiilor de testare pentru COVID-19

Directorul Spitalului de Pediatrie din judeţul Sibiu, medicul Camelia Grigore, consideră că ar trebui îmbunătăţită modalitatea de abordare a cazurilor infectate cu noul coronavirus...

Radisson Blu anunță schimbarea strategiei de comunicare

Hotelul Radisson Blu din Bucureşti a anunţat că va organiza o selecție pentru contractarea unei agenții publicitare, care să susţină brandul în consolidarea businessului pe piaţa locală a hotelurilor de lux din România. Selecția va avea la bază conceptul creativ și va începe la mijlocul lunii februarie.

”Decizia a fost luată în conformitate cu strategia hotelului de a creşte vizibilitatea brandului pe piaţa locală, dar a fost puternic influenţată şi de faptul că, în acest an, Carlson Rezidor, grupul hotelier global din care Radisson Blu din Bucureşti face parte, îşi actualizează strategia de comunicare şi recomandă noi direcţii hotelurilor din portofoliul său”, potrivit unui comunicat de presă.

Contractul va presupune suport în ceea ce priveşte conceptul şi creaţia campaniilor hotelului, precum şi implementarea acestora pe toate canalele de comunicare disponibile – online, print, outdoor sau suport pentru proiecte speciale. ”Reprezentanţii hotelului sunt în căutarea unei agenţii partenere care să combine eficient un maxim de creativitatea cu o abordare orientată către rezultate măsurabile”, se mai afirmă în comunicatul citat.
Radisson Blu Hotel din Bucureşti face parte din Carlson Rezidor Hotel Group şi este cel mai mare hotel de 5 stele din România. Grupul deţine peste 1.300 de hoteluri în 81 de ţări. Principalii concurenți pentru Radisson Blu pe piața hotelurilor de 5 stele din București sunt JW Marriott, Hilton, Intercontinental și Epoque.

Vlad Bârleanu

De ce s-a opărit PNL pe Streinu și Rafila?

Sorin Roșca Stănescu În fiecare zi, PNL oftează. Iar reprezentanții de frunte ai acestui partid le bat obrazul unor specialiști de marcă. Alexandru Rafila și...

Numărul școlilor în scenariul roșu a crescut vertiginos după organizarea alegerilor locale

Numărul școlilor intrate în scenariul roșu, în România, a crescut vertiginos chiar după organizarea alegerilor locale, fiind cu mult mai mare decât înaintea scrutinului. Ministerul...

Care este sloganul cu care PNL merge la alegerile parlamentare. Doar doi miniștri nu sunt pe liste

Sloganul sub care liberalii candidează la alegerile parlamentare este "Dezvoltăm România". Ludovic Orban a declarat, marţi, că alegerile parlamentare din 6 decembrie sunt decisive pentru...

Ministerul Muncii va completa legea pentru situația închiderii școlilor

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a anunțat că Guvernul va completa cadrul legal în situația închiderii școlilor. "Asa cum stiti, pun in practica ordonanta de urgenta...

De ce este ilegală instituirea obligativității de a purta masca în spații deschise

Hotărârea Comitetului Municipal pentru Situații de urgență București prin care se institutie obligativitatea purtării măștii și în spații publice deschise, precum și hotărârile similare...