Radisson Blu anunță schimbarea strategiei de comunicare

Radisson Blu anunță schimbarea strategiei de comunicare

Radisson Blu anunță schimbarea strategiei de comunicare

Hotelul Radisson Blu din Bucureşti a anunţat că va organiza o selecție pentru contractarea unei agenții publicitare, care să susţină brandul în consolidarea businessului pe piaţa locală a hotelurilor de lux din România. Selecția va avea la bază conceptul creativ și va începe la mijlocul lunii februarie.

”Decizia a fost luată în conformitate cu strategia hotelului de a creşte vizibilitatea brandului pe piaţa locală, dar a fost puternic influenţată şi de faptul că, în acest an, Carlson Rezidor, grupul hotelier global din care Radisson Blu din Bucureşti face parte, îşi actualizează strategia de comunicare şi recomandă noi direcţii hotelurilor din portofoliul său”, potrivit unui comunicat de presă.

Contractul va presupune suport în ceea ce priveşte conceptul şi creaţia campaniilor hotelului, precum şi implementarea acestora pe toate canalele de comunicare disponibile – online, print, outdoor sau suport pentru proiecte speciale. ”Reprezentanţii hotelului sunt în căutarea unei agenţii partenere care să combine eficient un maxim de creativitatea cu o abordare orientată către rezultate măsurabile”, se mai afirmă în comunicatul citat.
Radisson Blu Hotel din Bucureşti face parte din Carlson Rezidor Hotel Group şi este cel mai mare hotel de 5 stele din România. Grupul deţine peste 1.300 de hoteluri în 81 de ţări. Principalii concurenți pentru Radisson Blu pe piața hotelurilor de 5 stele din București sunt JW Marriott, Hilton, Intercontinental și Epoque.

Vlad Bârleanu

NICIUN COMENTARIU