1.3 C
București
miercuri, 1 decembrie 2021 - 3:22
No menu items!

Promisiunile neonorate ale primarului „Pinocchio”. FOTOGALERIE

spot_img

oprescu steaguri

Sorin Oprescu s-a dovedit a fi un edil bun numai la promisiuni neonorate. De multe ori, primarul general a dat garanții pentru finalizarea unor mari proiecte de infrastructură, care au întârziat cu mult mai mult decât susținea primarul.

Ne aducem aminte că Pasajul Basarab a fost dat în folosință la mijlocul lunii iunie a anului 2011, deși Sorin Oprescu declara, în noiembrie 2010, că podul va fi deschis circulației la sfârșitul lunii martie 2011. Deci, un decalaj de trei luni.

Așa s-a întamplat și cu Pasajul Pipera, deschis traficului la 30 aprilie 2012, în ciuda promisiunii primarului general, din mai 2011, potrivit căreia lucrarea era gata în octombrie 2011. Deci, un decalaj de cinci luni.

Nu mai vorbim de parcarea subterană de la Piața Universității, despre care edilul-șef spunea, în iunie 2012, că va fi dată în folosință la 20 iulie 2012. Termenul a fost depășit, iar, în luna august, Oprescu făcea spășit o vizită pe șantier și își cerea scuze pentru întârziere, dând în același timp asigurări că parcarea va fi deschisă în septembrie. A trecut și luna septembrie, dar parcarea a fost deschisă abia în noiembrie.

Ultima promisiune, neonorată, firește, a lui Sorin Oprescu se referă la Diametrala Buzești-Berzei-Uranus. Primarul general s-a angajat, la mijlocul lunii iunie, că segmentul dintre Piaţa Victoriei și Vasile Pârvan (adică jumătate din viitoarea șosea), va fi gata până la sfârşitul lunii iulie. Suntem în luna octombrie, iar segmentul despre care vorbea Oprescu este în continuare închis. Oprescu s-a ferit să dea o dată fixă pentru finalizarea lucrărilor la acest prim tronson, dar spunea că în mod cert va fi gata până la finalul lunii iulie 2013.

Iată mai jos o galerie foto elocventă pentru proiectul Diametrala Buzești-Uranus, lăsat de izbeliște. După cum se poate vedea, nu par a exista șanse ca tronsonul promis de Oprescu să fie deschis anul acesta. Dacă ținem cont de „efervescența” muncitorului din imagini, angajat al firmei de la Golden Blitz, Euroconstruct Trading ’98, avem toate motivele să credem că șoseaua va fi funcțională spre primăvară.

Andi Topală