Producătorul de lux Moreschi: Piața din România este nesigură

Compania italiană va deschide un magazin, după ce își va consolida brandul

Moreschi

Compania italiană Moreschi, care produce pantofi și haine de lux, are în vedere  deschiderea unui flagship store în România după ce își va consolida brandul pe piață și după ce va găsi amplasamentul potrivit, a afirmat Mario Ferrari, director de dezvoltare pentru Europa Centrală și de Est.

„Vom deschide un flagship store al Moreschi atunci când vom găsi amplasamentul potrivit. În prezent, din păcate, piața este nesigură, mai întâi trebuie să ne consolidăm brandul pe piața din România”, a spus Ferrari, pentru Sursa Zilei, într-un interviu prin e-mail.

Conceptul de flagship-store se referă la un magazin de dimensiuni mari, mono-brand. În România, majoritatea producătorilor de lux sunt prezenți pe piață prin magazine multi-brand, piața fiind la un nivel de dezvoltare redus. Printre brandurile care dețin un flagship store în România sunt Louis Vuitton, Gucci, Dolce&Gabanna și Valentino.

În prezent, Moreschi își vinde produsele prin intermediul unui magazin multi-brand al retailerului Alsa Group.

Moreschi este o afacere de familie înființată în 1946, în localitatea Vigevano, din nordul Italiei. Compania are acum 400 de angajați și o producție anuală de 240.000 de perechi de pantofi, dar și haine și accesorii.

Ferrari a mai declarat că, în această parte a continentului, Moreschi se concentrează pe România, chiar dacă are vânzări și pe alte piețe din jurul României. Compania a început să-și vândă produsele în România la începutul deceniului trecut.

”Alsa este un retailer de lux care cunoaște foarte bine clienții și piața din București. Clientul-tip pentru noi este un om de afaceri, care iubește stilul, frumusețea și eleganța. În România, ca și peste tot în lume, oferim instruire pentru vânzători, pentru că este esențial pentru noi ca ambasadorii brandului nostru să fie gata să comunice la un nivel foarte bun și foarte detaliat”

Mario Ferrari, director dezvoltare ECE, Moreschi SPA

Ferrari (foto jos) nu a oferit date financiare nete despre nivelul vânzărilor, dar a afirmat că acesta va fi similar celui din 2013, în condițiile în care economia este afectată de evenimentele la nivel mondial, iar pentru 2015 așteaptă o creștere.

ferrari

Mario Ferrari, director de dezvoltare pentru Europa Centrală și de Est

NICIUN COMENTARIU