Producător de mobilă: A dori produse și servicii la cel mai mic preț este o opțiune falsă

reduceri mobila

A dori produse și servicii la cel mai mic preț este o opțiune falsă, iar producătorii și comercianții nu au rezerve inepuizabile în preț, crede Alexandru Rizea, proprietar Lemet. Potrivit acestuia, presiunea clienților asupra comercianților de a face permanent reduceri de preț este dăunătoare.

”Aceasta conduce la intensificarea luptei pentru cel mai mic preț. Rezultatul este că producătorii și comercianții nu mai pot investi în produse noi, superioare celor de pe piață, în îmbunătățirea produselor, în servicii de calitate superioară, în inovație”, crede Rizea.

Potrivit acestuia, în timp ce unii clienți doresc prețuri mici, alții caută produse și servicii premium. Rizea mai crede că Sărbătorile Pascale, campania de reduceri și soluțiile de finanțare în rate fără dobândă au stimulat consumul în prima parte a anului.

Lemet a înregistrat în primele trei luni ale anului o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de lei, în creştere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Compania, marcă 100% românească, deține cea mai extinsă rețea națională de mobilier, având: 65.000 mp de expunere, 1.400 de angajați, 17 programe distincte de mobilier, ofertă complexă de tapițerie și o gamă diversificată de produse complementare – saltele, electrocasnice, mese și scaune, așternuturi.

C.C.

NICIUN COMENTARIU