vineri, 29 mai 2020 - 17:40

Producător de mobilă: A dori produse și servicii la cel mai mic preț este o opțiune falsă

PSD va depune moțiune de cenzură Guvernului Orban, dacă nu se măresc pensiile

Liderii PSD au decis joi, în cadrul unei ședințe conducerii partidului, să depună o moțiune de cenzură împotriva Guvernului Orban, dacă executivul nu va...

Alexandru Rafila lămurește cum și când va veni valul al doilea de coronavirus

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, explică în ce condiții și când va urma valul al doilea de epidemie COVID în România. Rafila precizează...

CSM tranșează soarta SIIJ cu voturi la limită

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a avizat, joi, negativ proiectul USR de desfiinţare a Secţiei de Investigare a Infracţiunilor din Justiţie (SIIJ). Procurorii şi judecătorii...

România alocă 3,5 milioane de lei pentru vaccinul antiCOVID

România alocă 3,5 milioane de lei pentru descoperirea vaccinului împotriva coronavirus, dar suma va crește, dacă cercetările inițiale dovedesc că produsul dezvoltat de OncoGen și...

reduceri mobila

A dori produse și servicii la cel mai mic preț este o opțiune falsă, iar producătorii și comercianții nu au rezerve inepuizabile în preț, crede Alexandru Rizea, proprietar Lemet. Potrivit acestuia, presiunea clienților asupra comercianților de a face permanent reduceri de preț este dăunătoare.

”Aceasta conduce la intensificarea luptei pentru cel mai mic preț. Rezultatul este că producătorii și comercianții nu mai pot investi în produse noi, superioare celor de pe piață, în îmbunătățirea produselor, în servicii de calitate superioară, în inovație”, crede Rizea.

Potrivit acestuia, în timp ce unii clienți doresc prețuri mici, alții caută produse și servicii premium. Rizea mai crede că Sărbătorile Pascale, campania de reduceri și soluțiile de finanțare în rate fără dobândă au stimulat consumul în prima parte a anului.

Lemet a înregistrat în primele trei luni ale anului o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de lei, în creştere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Compania, marcă 100% românească, deține cea mai extinsă rețea națională de mobilier, având: 65.000 mp de expunere, 1.400 de angajați, 17 programe distincte de mobilier, ofertă complexă de tapițerie și o gamă diversificată de produse complementare – saltele, electrocasnice, mese și scaune, așternuturi.

C.C.

COTAR: RCA va ajunge la prețuri din Vest, dar despăgubirile vor rămâne la nivelul actual

Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR) avertizează că liberalizarea prețul RCA ar duce la situaţia în care prețul poliţei să poată crește...

Cum a schimbat pandemia viața a 60% dintre români

Pandemia de COVID-19 a redus veniturile românilor şi a modificat percepţia acestora asupra riscurilor, schimbând totodată comportamentul de consum, arată datele celui mai recent...

Producătorul celebrului Euthyrox lucrează la un medicament anticoronavirus, care a trecut deja testul de siguranță

Compania farmaceutică Merck, celebrul producător al Euthyrox a iniţiat procedurile de testare a unui tratament anticoronavirus cu o pastilă dezvoltată de savanţi americani care...

Donald Trump amenință rețelele de socializare cu închiderea

Președintele Donald Trump amenință să reglementeze sau să închidă rețelele de socializare, după ce platforma Twitter a semnalat că două postări ale președintelui ar fi...

Copiii din Europa și Asia Centrală, cei mai afectați de sărăcia cauzată de pandemie (Studiu)

Consecinţele economice ale pandemiei de COVID-19 ar putea expune riscului sărăciei până la 86 de milioane de copii în plus până la sfârşitul anului,...