miercuri, 20 ianuarie 2021 - 16:25

Principalul post de televiziune al opoziţiei din Rusia a fost ameninţat cu închiderea

Eurostat: România, printre statele UE cu cea mai mare inflație în decembrie 2020

Rata anuală a inflaţiei în Uniunea Europeană a urcat de la 0,2% la 0,3% în decembrie 2020, ţările membre cu cele mai ridicate rate...

Avocatul Poporului îi cere ministrului Sănătății verificări pentru dispariția medicamentului Euthyrox

Avocatul Poporului i-a cerut ministrului Sănătăţii, Vlad Voiculescu, să dispună efectuarea de noi verificări privind disponibilitatea Euthyrox pe piaţă, în condiţiile în care pacienţii...

Hackerii au trimis mesaje în numele ministerului Economiei

Ministrul Economiei, antreprenoriatului şi turismului, Claudiu Năsui, atrage atenţia asupra unui risc de fraudă cu fonduri europene, precizând că hackeri au folosit adresa de...

Germania, încă o porție de ”lockdown”

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Republica Federală rămâne până cel puțin la jumătatea lunii februarie sub imperiul restricțiilor severe menite să combată răspândirea contagiunilor, au hotărât, marți...

watching tv

Dojd, principalul post de televiziune al opoziţiei din Rusia, a anunţat că este ameninţat cu închiderea, după decizia principalilor operatori prin cablu de a-l elimina din grilă, în urma unui sondaj privind asediul asupra Leningradului, care a provocat scandal, informează AFP.

Postul, unul dintre puţinele mijloace de informare cu un ton critic la adresa preşedintelui Vladimir Putin, este vizat de critici după ce şi-a întrebat telespectatorii, într-un sondaj realizat pe Internet, dacă autorităţile sovietice nu ar fi trebuit să predea controlul asupra oraşului, devenit între timp Sankt-Petersburg, Germaniei naziste, pentru “a salva vieţile a sute de mii de oameni”.

În urma sondajului, trei dintre cei mai importanţi operatori prin cablu din Rusia, printre care şi TriColor TV, au anunţat că vor rezilia contractele cu postul de televiziune Drojd, care a a transmis în direct eliberarea din închisoare a membrelor grupului Pussy Riot.

Sondajul, care a provocat scandalul a fost publicat cu ocazia marcării a 70 de ani de la încheierea asediului asupra Leningradului,  a fost retras ulterior de pe site-ul postului de televiziune, iar conducerea Dojd şi-a cerut scuze.

C.A.

Asociațiile de magistrați condamnă precedentul periculos creat de CSM și ministrul Justiției: Subminează independența procurorilor

Trei asociaţii ale magistraţilor dezaprobă decizia Secţiei pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) de a sesiza Inspecţia Judiciară pentru modul în care...

ASF: Prelungirea crizei Covid-19 va avea ca efecte creșterea cheltuielilor și deprecierea activelor

Criza Covid-19 a afectat piețele financiare, forțând business-urile și autoritățile să se adapteze, pentru ca operațiunile și activățile specifice să continue fără întreruperi și...

CADRUL ZILEI. Cu ce cămașă a venit ministrul Educației la vaccinare

Sorin Cîmpeanu, ministrul Educației, a venit să se vaccineze cu o cămașă confecționată special - pe mânecă a fost decupată o „fereastră pentru vaccinare”. Cămașa avea...

Document oficial, făcut pe genunchi la Ministerul Justiției, semnat ca primarul de Stelian Ion. FOTO

Ministerul Justiției a transmis un document Senatului României în care solicită clarificări în implementarea recomandărilor GRECO, respectiv măsurile luate de Parlament până la data...

Rareș Bogdan constată că i s-a dezumflat capul lui Ludovic Orban: “Nu am spus că ar trebui să demisioneze”

Prim-vicepreședintele PNL Rareș Bogdan face pași în spate în războiul deschis cu președintele PNL Ludovic Orban. Bogdan a declarat, miercuri, la Digi FM, că...