Prinţesa Diana a transmis unui tabloid numerele de telefon ale membrilor familiei regale

printesa Diana

Prinţesa Diana a transmis fostului tabloid News of the World (NotW) anuarul privat al familiei regale britanice, pentru “a se răzbuna” pe soţul ei, prinţul Charles, a declarat joi un fost jurnalist al acestei publicaţii, informează AFP.

“Trecea printr-o perioadă foarte, foarte dificilă”, a declarat Clive Goodman, fost corespondent pentru casa regală al tabloidului NotW, deţinut de Rupert Murdoch, în procesul interceptărilor telefonice în care a fost citat în calitate de acuzat.

El a spus că documentele i-au fost expediate într-un plic: “Plicul a sosit la biroul meu şi avea numele meu trecut deasupra”.

“Mi-a zis că voia ca eu să înţeleg influenţa pe care o avea personalul care lucra pentru soţul ei, în comparaţie cu alţi angajaţi. Avea impresia că era copleşită de anturajul soţului ei”.

“Căuta un aliat pentru a se răzbuna pe el”, a completat Clive Goodman.

Prinţesa Diana, decedată în 1997, la Paris, într-un accident de mașină, la vârsta de 36 de ani, s-a despărţit de prinţul Charles în 1992, după o căsnicie de 11 ani, marcată de infidelităţi. Charles şi Diana, care au avut doi fii – William şi Harry – au divorţat în 1996.

Clive Goodman, în vârstă de 56 de ani, este judecat pentru faptul că a plătit anumiţi funcţionari pentru a obţine “Cartea verde”, anuarul telefonic al personalului şi al membrilor familiei regale britanice. El a declarat în tribunalul Old Bailey că s-a folosit de acest anuar intern al familiei regale pentru a scrie o serie de articole, însă a dezminţit faptul că ar fi plătit o sumă de bani pentru acest lucru.

În 2007, jurnalistul a fost încarcerat pentru că a interceptat telefoanele mobile ale membrilor familiei regale, alături cu detectivul privat Glenn Mulcaire.

C.A.

NICIUN COMENTARIU