Primele două secţiuni din autostrada Sibiu-Piteşti au fost scoase la licitaţie

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a publicat marți în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice anunţurile de participare la licitaţie pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor 1 şi 5 ale autostrăzii Sibiu Piteşti.

Cele două tronsoane sunt la capetele autostrăzii, respectiv Sibiu-Boiţa (lotul 1) şi Piteşti-Curtea de Argeş (lotul 5).

Sibiu-Boiţa: 13 km

“Lotul 1 aferent Secțiunii 1 se întinde între km. 0+000 – km. 13+170, iar traseul autostrăzii va începe în zona localitatii Șelimbăr, la intersecția cu centura Sibiu. Aliniamentul se continuă la vest de Drumul național DN7, în paralel cu acesta, fiind amplasat într-o zona colinară până la km 6, in zona localitatii Vestem. În continuare, traseul autostrazii traverseaza la vest de Talmaciu, drumul judetean DJ 105G Avrig – Marsa – Talmaciu – Sadu până în zona Boița unde este prevăzut un nod rutier ce asigura conectivitatea temporara a autostrăzii Sibiu-Pitești cu DN7”, potrivit anunţului.

Valoarea estimată a contractului este de 765 de milioane de lei, fără TVA; iar termenul de execuţie este de 108 luni, care include şi perioada de garanţie de 60 de luni.

Piteşti-Curtea de Argeş: 30 km

“Secțiunea 5 se întinde între km 92+600 și km 122+950, iar traseul autostrăzii va începe în zona localitatii Curtea de Argeș și va contiua traseul paralel cu raul Argeș până la actuala centură a Municipiului Pitești. Traseul acestei secțiuni este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30.35 km”, se mai arată în anunţ.

Valoarea estimată a contractului este de 1,83 miliarde de lei, fără TVA; iar termenul de execuţie este de 120 luni, care include şi perioada de garanţie de 60 de luni.

Termenele de depunere a ofertelor sunt 17, respectiv 18 octombrie.

Modalitatea de selectare a ofertelor câştigătoare pentru fiecare dintre cele două tronsoane este următoarea: criteriul preţului va conta doar în proporţie de 50%. Restul de 50% din punctajul total se va referi la calitatea lucrărilor, la garanţia suplimentară a lucrărilor oferită de constructor în plus faţă de cea standard şi chiar la experienţa proiectanţilor şi a inginerilor. 

T.S.

NICIUN COMENTARIU