9.3 C
București
vineri, 29 octombrie 2021 - 0:43

Poșta Română face primul bilanț al platformei web

spot_img

Compania Națională Poșta Română a anunțat vineri că a înregistrat o creştere de 43% a numărului de utilizatori şi de 25% a numărului de afişări pentru noua platformă web, la mai puţin de o lună de la lansare. De asemenea, secţiunea ”Trimite bani online”, dedicată serviciului e-mandat, a generat 16.000 de afişări de la lansare, cu o rată de ieşire de 8% (bounce rate).

În intervalul 23 octombrie-13 noiembrie 2015, aproximativ 1.000 de clienţi şi-au făcut deja un cont pe site-ul Poştei Române, iar peste 400 au iniţiat comenzi de transfer de bani online.

Aceste date statistice au fost publicate în contextul în care compania a câştigat premiul pentru cel mai bun website al industriei de curierat şi servicii poştale din România. Recunoaşterea a fost acordată joi, în cadrul Galei Premiilor de Excelenţă “Romanian Courier Business Awards”.

”De la bun început ne-am dorit ca acest site să devină o platformă de tranzacţii, care să faciliteze accesul clienţilor la serviciile Poştei Române. Se pare că această strategie a funcţionat, pentru că toate cifrele de trafic dovedesc acest lucru”, a declarat Alexandru Petrescu, directorul general al Poştei Române.

Compania a implementat, la mijlocul lunii octombrie a acestui an, o nouă platformă web, care permite expedierea de bani, plata online şi acces mai rapid la informaţiile de interes pentru clienţi. Prin www.posta-romana.ro, clienţii Poştei Române pot să trimită bani online, de acasă, prin e-mandat și pot să îşi facă abonamente la publicaţiile favorite, prin intermediul unui magazin virtual.

În 2014, site-ul Poştei Române a avut 10 milioane de afişări şi aproximativ 1,8 milioane de utilizatori, din care 43% au fost unici.