7.9 C
București
joi, 15 aprilie 2021 - 11:17

ORA DE SPORT. Exerciții pentru brațe, cu coarda elastică

Având grade de rezistență diferite, coarda elastică poate fi considerată o alternativă la antrenamentul cu greutăți

poza principala

Fabricată dintr-un material special, coarda elastică este un accesoriu foarte util în antrenamentul de fitness, atât la sală, cât și acasă.

Având grade de rezistență diferite (light, medium, heavy si super heavy), coarda elastică poate fi considerată o alternativă la antrenamentul cu greutăți.  Rezistenta corzii este din ce în ce mai crescută pe măsură ce lungimea ei crește. Astfel poți dezvolta o forță din ce în ce mai mare pentru a continua mișcarea.

Exercițiile care folosesc aceste corzi elastice au drept principală caracteristică faptul că permit mișcări extrem de simple și lipsite de efort în prima etapă, atunci când corzile nu sunt înca întinse și cu un grad sporit de dificultate, în momentul în care corzile sunt întinse aproape la maximum. Astfel, principala modalitate de a controla aceste ustensile folosite în cadrul antrenamentelor este reglarea rezistenței finale apelând la lungimea inițială a benzii.

Pentru majoritatea acestor exercitii este nevoie de o  coardă elastică, de o pereche de mănuși speciale și de o saltea. Poți să-ți compui o serie de exerciții de executat acasă.

Acum, pentru că știi cum se folosesc aceste corzi elastice, e momentul să afli câteva exerciții destinate anumitor grupe de mușchi. Pentru astăzi ne oprim la biceps.

Flexii din stând – se execută menținând spatele drept,  brațele pe lângă corp și se  scoate pieptul în față. Ținând coatele lipite de corp, folosește-te de coardă pentru a realiza fexiile antebrațelor pe brațe.

flexii

Flexii concentrate – din poziția șezând pe scaun, cu brațul care lucrează sprijinit pe partea interioară a coapsei se execută flexia antebrațului pe braț până la punctul de contracție maximă.

flexii1

Până data viitoare, nu uitați să fiți always fit and ready for fitness!

Lucian Mera