Network One Distribution: Piața de electrocasnice a ajuns la 600 mil. €

Avansul general al pieței în 2014 este estimat la 20%  spalat

Piața de electrocasnice din România a continuat în 2014 un trend crescător și a ajuns la 600 de milioane de euro, potrivit unei estimări publicate de compania Network One Distribution, care vinde produse sub brandul Heinner.

Categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% în piața totală, în timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vânzările totale înregistrate în România, se arată într-un comunicat al companiei.

Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, încheie 2014 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, înregistrând un avans de 40%, de două ori mai mare decât dinamica generală estimată a pieței.

În cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai bună dinamică, atât din punct de vedere al dezvoltării portofoliului, cât și din cel al evoluției cifrei de vânzări.

”Electrocasnicele vândute în anii cu cele mai bune evoluții ale pieței, respectiv 2006-2008 pe fondul creșterii economice înregistrate de România, dar și ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de încheierea ciclului de viață. În acest context, sunt create premisele pentru o creștere consistentă a pieței și în 2014, dar și în perioada următoare”, a declarat Oana Barbu, director comercial al Network One Distribution.

Portofoliul Heinner include mașini de spălat, mixere, blendere, storcătoare, mașini de găurit, polizoare, electrocasnice pentru refrigerare, becuri, aparate de aer condiționat și ventilatoare.

NICIUN COMENTARIU