miercuri, 21 octombrie 2020 - 22:27

Network One Distribution: Piața de electrocasnice a ajuns la 600 mil. €

Conducerea PSD a invalidat lista lui Oprișan. Liderul de la Vrancea: „Ciolacu nu e stăpân”

Consiliul Politic Naţional al PSD a decis, marți, să invalideze lista candidaților PSD Vrancea la alegerile parlamenare, au declarat surse social-democrate pentru ȘTIRIPESURSE.RO. Marian Oprişan...

Județul cel mai afectat de COVID suspendă testările PCR, în plină explozie de infectări

În plină explozie a infectărilor cu noul coronavirus în România, conducerea Direcției de Sănătate Publică Alba a suspendat recoltările pentru testele COVID, de miercuri...

Mutările ofițerilor incomozi continuă în Poliția Română

Revolta polițiștilor cinstiți a atins noi cote, marți, când Șeful Poliției din Centrul Vechi al Capitalei, numit în funcție în urma unui concurs, a...

Medicii încep să se revolte față de autoritățile incompetente. Protest extrem în Spania, cu medici dezbrăcați

Haosul din sistemul de sănătate și din administrația publică centrală nu este prezent doar în România, ci și în state europene mult mai dezvoltate,...

Avansul general al pieței în 2014 este estimat la 20%  spalat

Piața de electrocasnice din România a continuat în 2014 un trend crescător și a ajuns la 600 de milioane de euro, potrivit unei estimări publicate de compania Network One Distribution, care vinde produse sub brandul Heinner.

Categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% în piața totală, în timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vânzările totale înregistrate în România, se arată într-un comunicat al companiei.

Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, încheie 2014 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, înregistrând un avans de 40%, de două ori mai mare decât dinamica generală estimată a pieței.

În cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai bună dinamică, atât din punct de vedere al dezvoltării portofoliului, cât și din cel al evoluției cifrei de vânzări.

”Electrocasnicele vândute în anii cu cele mai bune evoluții ale pieței, respectiv 2006-2008 pe fondul creșterii economice înregistrate de România, dar și ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de încheierea ciclului de viață. În acest context, sunt create premisele pentru o creștere consistentă a pieței și în 2014, dar și în perioada următoare”, a declarat Oana Barbu, director comercial al Network One Distribution.

Portofoliul Heinner include mașini de spălat, mixere, blendere, storcătoare, mașini de găurit, polizoare, electrocasnice pentru refrigerare, becuri, aparate de aer condiționat și ventilatoare.

Actorul Florin Zamfirescu: Suntem conduși de niște tiriplici infantili, care ne țin la pușcărie, dar nu amână alegerile

Actorul Florin Zamfirescu este nemulţumit de măsurile luate de autorităţi pentru limitarea răspândirii cazurilor de coronavirus şi declară că actualii conducători sunt nişte copii...

Conflict deschis între USR și PNL pe seama alegerii lui Florin Iordache șef al Consiliului Legislativ

Deși au mers umăr la umăr la alegerilor locale, USR și PNL continuă disensiunile, lansând reciproc atacuri dure după alegerea lui Florin Iordache șef...

PSD se detonează. Ciolacu primește primele riposte din teritoriu. Precedentul creat de Oprișan

Este război în interiorul PSD, declanșat după deciziile drastice luate de conducerea partidului, în urma rezultatelor la alegerile locale, față de lideri marcanți din...

Analiză: Impactul economic al Covid-19 ar putea genera 500.000 de şomeri şi 300.000 de firme insolvente

Un impact economic foarte puternic al crizei COVID - 19 ar putea însemna peste 500.000 şomeri şi mai mult de 300.000 de firme în...

Avocatul Poporului, despre cauza blocajului din sănătate: Autoritățile continuă să folosească același algoritm de testare

Avocatul Poporului, Renate Weber, reclamă faptul că, la peste jumătate de an de la debutul pandemiei de COVID-19, autorităţile din România continuă să folosească...