21 C
București
duminică, 28 aprilie 2024 - 15:26
No menu items!

Motivul incredibil pentru care tânăra din Mangalia i-a luat viața prietenei sale: „Îmi răspundea evaziv. Am început să tremur și am luat cuțitul”. Recunoașterea, inspirată din filme

spot_img

Tânăra care și-a ucis cea mai bună prietenă într-un moment de furie a povestit în fața anchetatorilor tot ce s-a întâmplat în camera de hotel în noaptea crimei. Loredana a spus că recunoaște tot pentru că a văzut în filme că dacă ai o atitudine sinceră poți primi o pedeapsă mai blândă. Adolescenta a dezvăluit și motivul crimei: colega sa îi dădea răspunsuri evazive, iar asta a enervat-o.

„Menționez că recunosc săvârşirea faptei de care sunt acuzată, în sensul că am agresat-o pe Ciobanu Elena-Alina cu un cuțit producându-i decesul, menționez că mă cunoşteam cu colega mea, Ciobanu Elena-Alina, cu care am venit împreună din localitatea de domiciliu din Județul Vaslui să lucrăm pe litoral”, a mărturisit Loredana, potrivit observatornews.ro.

Loredana le-a povestit anchetatorilor, cu lux de amănunte, ce s-a întâmplat în noaptea crimei și ce a determinat-o să ia cuțitul și să își înjunghie colega de cameră.

„În seară zilei de 05.08.2023, am mai avut nişte discuții contradictorii cu Elena legate de plecarea ei acasă, întrucât știam că vrea să plece din hotel. În camera noastră aveam un cuțit de bucătărie pentru a-l folosi la prepararea hranei. Într-un moment de furie, întrucât Elena îmi răspundea evaziv, am început să tremur, am luat cuțitul care era pe un raft şi inițial am ezitat însă după aceea am înjunghiat-o în gât.

Menționez că Elena nu dormea, însă stătea întinsă în pat cu ochii închiși și față către perete. Menționez că eu nu am vrut să o omor, însă am avut un moment în care mi-am pierdut firea și am săvârșit această faptă. După ce am înjunghiat-o Elenei îi curgea sânge din gură şi din rana făcută cu cuțitul horcăia, motiv pentru care am încercat să îi pun mână la gură să nu se audă în celelalte camere. A durat aproximativ o jumătate de oră până a decedat timp în care m-a zgâriat pe mâna și pe gât şi chiar și pe spate”, a mai mărturisit adolescenta acuzată de teribila crimă.

După ce a ucis-o, Loredana a pus trupul Alinei în geamantanul victimei, a coborât din hotel cu ajutorul liftului și a chemat un taxi, lăsându-i taximetristului un bacșiș de 180 de lei.

„Taximetristul a observat că am vânătăi pe faţă şi pe gât însă eu i-am zis că m-am lovit la muncă. Am plecat spre bancomat și taximetristul m-a dus la un bancomat BRD din câte îmi amintesc şi cred că am scos 2.000 lei şi am revenit în taximetru cerându-i taximetristului să mă ducă în Vaslui.

Acesta a refuzat şi a întrebat un alt coleg dacă doreşte să mă ducă și acesta a răspuns afirmativ solicitându-mi pentru acest serviciu 1.500 lei. Până să ne întâlnim cu taximetristul care trebuia să mă ducă la Vaslui eu m-am răzgândit şi i-am solicitat taximetristului să mă ducă de unde m-a luat.

Pe drum m-am gândit că ar fi mai bine să mă lase în parcul din apropiere, pe unde treceam şi a fost de acord. Probabil pentru că păream derutată taximetristul m-a întrebat dacă are cine să mă ia însă la insistențele mele acesta m-a lăsat în acel parc. După ce a oprit taximetrul, taximetristul m-a ajutat să dau jos valiza din portbagaj și m-a tot întrebat ce am în valiza deoarece era foarte grea. I-am răspuns că am haine şi rechizite pentru școală. Taximetristul m-a crezut și-a plecat. Pentru cursă i-am dat taximetristului 200 lei, deși valoarea cursei era de 20 lei.

Am mai stat câteva minute, m-am uitat în jur să văd dacă sunt camere de filmat sau persoane care m-ar putea vedea și întrucât nu era nimeni m-am apropiat de prima bancă şi am abandonat trupul Elenei sub această bancă. Am încercat să o pun pe bancă dar era grea şi nu am putut. Am luat valiza cu mine şi am plecat la hotelul unde eram cazată. În jurul orei 10.00 am mers la serviciu, în hotelul Narcis.

Menționez că am apucat să stau o ora în pat dar nu am reuşit să dorm. În timp ce mă aflăm la serviciu, în jurul orei 15.00 a venit un echipaj de Poliție care m-a preluat şi condus la sediul Pol. Mun. Mangalia, unde am fost întrebată de unde provin leziunile pe are le am. Inițial am spus că am căzut însă ulterior am recunoscut fapta deoarece am văzut în filme faptul că dacă recunoşti fapta săvârşită primești o pedeapsă redusă„, a mai spus tânăra.