marți, 1 decembrie 2020 - 11:13

Mercedes va păstra volanul și în ”mașinile-robot”, complet automatizate

Scandal la Buzău. Candidatul partidului fondat de „Petrov”, acuzat de blaturi și combinații politice

Dezvăluiri de senzație și scandaluri au apărut în aceste zile în viața politică buzoiană, protagoniști fiind politicieni cu state vechi, mai ales cu palmares...

Statistici alarmante în Japonia: mai multe victime cauzate de sinucideri într-o singură lună, decât toate decesele Covid. Femeile și copiii, cele mai expuse

Experții au avertizat că pandemia ar putea duce la o criză de sănătate mintală. Șomajul în masă, izolarea socială și anxietatea îi afectează pe...

UK: Pandemia scoate la suprafață rețelele de exploatare sexuală a româncelor. 90% dintre ele au fost recrutate de iubiți

Traficanții sexuali pot obține profituri de peste 1 milion de lire sterline pe an de pe urma unui bordel, iar restricțiile Covid le-au ușurat...

Pacienții COVID din corturile militare intră în iarnă. Primul medic al țării: Altă întrebare

Președintele Klaus Iohannis a anunțat, luni, cu ocazia vizitării Spitalului Universitar București (fost Municipal), că nu există încă soluții pentru pacienții COVID internați în...

Peste 30 de ani, se estimează că șofatul va fi doar o activitate distractivă

mercedes

Producătorul auto Mercedes-Benz nu va abandona componente tradiționale precum volanul sau pedala de frână, chiar și pe măsură ce vehiculele devin tot mai automatizate și autonome.

”Chiar nu vrem să automatizăm bucuria de a conduce. La Mercedes, volanul și pedalele de accelerație și frână vor rămâne în echipamentul standard”, a afirmat joi Dieter Zetsche, CEO al companiei Daimler Benz, citat de Bloomberg.

Aceste comentarii reflectă tensiunea pe care trecerea la vehiculele fără șofer o pune asupra producătorilor tradiționali, în special asupra brandurilor premium.

Mărci precum Mercedes sau Audi știu că elementele de automatizare sunt bune pentru reputația de inovare, dar au grijă să nu afecteze caracteristicile de performanță – putere, viteză.

Spre diferență de Google, care își dorește un concept auto complet independent, Mercedes vrea să se asigure că oamenii pot manevra volanul. În schimb, dotările automate vor intra în funcțiune pentru activități mai plictisitoare, precum conducerea în trafic aglomerat sau parcarea.

Stefan Bratzel, director al Centrului Auto al Universității din Bergisch Gladbach, Germania, a declarat că nivelul de automatizare va depinde de momentul și locul în care vehiculul va fi utilizat.

”În traficul urban, peste 20 sau 30 de ani, vom vedea probabil mai multe modele Google fără volane, în timp ce conducerea efectivă a unui vehicul va deveni o activitate de plăcere”, a spus Bratzel.

„Icoana” unui candidat PNL, în „procesiune electorală” prin județ. FOTO

Fostul primar din Turceni, Ion Iordache, își promovează imaginea obligându-și stafful de campanie să colinde cu tabloul său pe post de icoană. Este cel mai...

Top autostrăzi octombrie. Cele mai mari progrese ale constructorilor de autostrăzi. FOTO/VIDEO

Constructorii unor loturi din autostrăzile Comarnic – Brașov, Sibiu – Pitești și Sebeș – Turda au avut luna trecută cele mai mari progrese, potrivit...

Tragedia de la Piatra Neamț: Singurul supraviețuitor al incendiului a ieșit de la terapie intensivă

Pacientul adus în stare gravă la unitatea mobilă Leţcani de la Spitalul Judeţean Neamţ în urma incendiului din 14 noiembrie se simte mai bine,...

Poliția și jandarmeria Constanța, mobilizate pentru Pelerinajul de Sfântul Andrei ca pentru un Hram normal

„Dispozitive uzuale pentru un astfel de eveniment” şi „nu au fost adoptate măsuri suplimentare faţă de anii precedenţi” şi nici „nu au fost mobilizate...

Președintele Klaus Iohannis a stâlcit comorbiditățile

Președintele Klaus Iohannis a reușit să greșească forma celui mai des-utilizat substantiv din această pandemie. Liderul de la Cotroceni a spus “comorbități”, în loc...