joi, 6 august 2020 - 19:06

Mărci românești de bere celebre, scoase la vânzare

Covid-19: Bolnavii asimptomatici sau cu simptome ușoare ar putea beneficia de o imunitate legată de limfocitele T (studii)

Ar putea fi unii oameni protejați împotriva Covid-19 în ciuda unui test serologic negativ sau fără să fi contactat niciodată boala? O imunitate încă...

Soarta dosarului “10 august” se decide pe 10 august

Curtea de Apel București a amânat, joi, pentru data de 10 august, cererea procurorului-șef DIICOT, Giorgiana Hosu, de confirmare a ordonanței prin care s-a...

Secretar de stat: “Eu când îmi pun masca, nu mai aud. Mi se amestecă simțurile”

Declarație amuzantă venită din partea secretarului de stat în Ministerul Turismului, Răzvan Pîrjol care a declarat că are reale dificultăți în a purta masca...

Au apărut asigurările anti-COVID. Ce fel de despăgubiri sunt

Companiile de asigurări au lansat mai multe tipuri de polițe menite să acopere anumite riscuri care apar în contextul pandemiei de coronavirus. Astfel, se...

AB InBev intenționează să vândă brandurile SAB Miller din Europa Centrală şi de Est, inclusiv Pilsner Urquell, înainte de decizia Comisiei Europene de a aproba tranzacţia evaluată la peste 100 miliarde de dolari.

Activele sunt evaluate la circa 5 miliarde de dolari, conform analiştilor Exane BNP Paribas, care estimează că acestea fac 2,3 miliarde de dolari din vânzări şi 450 milioane de dolari ca venituri înainte de taxe şi impozite pentru SAB Miller, scrie The Wall Street Journal, citat de Mediafax.

Potenţiala vânzare anunţată astăzi include şi brandurile poloneze Tyskie şi Lech, berea Dreher din Ungaria sau brandul românesc Ursus. Estul Europei nu a fost niciodată un focus major pentru AB InBev, iar posibila vânzare este menită să aducă circumstanţe atenuante îngrijorărilor pe care le-ar putea avea Comisia Europeană privind tranzacţia care aşteaptă ultimele aprobări.

Anheuser-Busch (AB) InBev a lansat la finalul anului trecut o ofertă oficială de circa 107 miliarde de dolari pentru SABMiller, marcând astfel încheierea unui acord îndelung anticipat ce combină cei mai mari producători de bere ai lumii într-o companie care controlează aproximativ jumătate din profitul industriei.

Pentru a se asigura că această tranzacţie va primi aprobarea autorităţilor, AB InBev a luat în ultimul timp o serie de măsuri. Recent, AB InBev a acceptat oferta Asahi Group pentru brandurile premium Peroni şi Grolsch, dar şi pentru brandul britanic Meantime. Analiştii companiei de investiţii Exane spus că Asahi ar putea fi un potenţial cumpărător al unor active oferite spre vânzare astăzi, conform The Wall Street Journal.

În România, SAB Miller este prezent prin Ursus Breweries, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Peroni, Ciucaş sau Timişoreana şi trei fabrici, la Braşov, Timişoara şi Buzău. Compania Ursus Breweries este deţinută de SAB Miller de circa două decenii şi a ajuns anul trecut la afaceri de 1,4 mld. lei (peste 310 mil. euro).

Emanuel Stan

Premierul a fost huiduit de minerii din Valea Jiului. Ludovic Orban a uitat numele minei la care se afla în vizită

Premierul Ludovic Orban a făcut, joi, o vizită în Valea Jiului, unde a participat la depunerea de coroane la Statuia minierului în parcul „Carol...

Oficial guvernamental către persoanele defavorizate care nu au primit măști: Folosiți fulare

Măștile gratuite pentru persoanele din medii defavorizate încă nu au ajuns la destinație, din cauza unor contestații la licitația de la Ministerul Sănătății, dar...

Tăriceanu și-a anunțat candidatura la Primăria Capitalei

Liderul ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, și-a anunțat, joi, candidatura la Primăria Capitalei, după negocierile eșuate cu PSD. Tăriceanu consideră că nu există un candidat liberal,...

Jandarmeria a cerut clanului Duduianu să distribuie măști și dezinfectant la priveghiul lui Pian

Jandarmii prezenți la priveghiul lui Emi Pian au cerut familiei să distribuie măști și gel dezinfectant participanților. "Am luat legătura cu organizatorii evenimentului pentru a...

Ancheta pe piața service-urilor auto. Suspiciuni de înțelegeri pentru stabilirea prețurilor

Consiliul Concurenței a demarat o anchetă pe piața firmelor care asigură servicii de întreținere și reparare a autovehiculelor. Autoritatea verifică posibile înțelegeri între aceste...