17.5 C
București
vineri, 7 mai 2021 - 12:44

Managerii români preferă parteneri flexibili pe piața furnizorilor de tichete de masă (STUDIU)

Cheque_ Dejeuner

Managerii români preferă să aleagă furnizori de tichete de masă dintre companiile care oferă costuri rezonabile și servicii suplimentare, dar și maleabilitate în personalizarea produselor, și un portofoliu variat de parteneri, arată un studiu realizat de Cheque Dejeuner Romania împreună cu GfK Romania.

Cercetarea – realizată în cadrul unor companii cu peste 50 de salariați din București – reprezintă o percepție generală în legătură cu emiterea, distribuirea și utilizarea tichetelor de masă, în contextul noilor prevederi legislative prin care angajatorii le vor putea acorda salariaților astfel de tichete în formă electronică.

Studiul – care evidențiază criteriile după care se ghidează companiile românești în colaborarea cu emitentul de tichete de masă – a fost realizat prin interviu.

Lucrăm pe o piață foarte competitivă, iar clienții sunt atenți la toate detaliile, plecând de la costuri și până la beneficii suplimentare. De obicei, atunci când clientul este mulțumit de serviciile și condițiile primite, parteneriatul cu un anumit furnizor devine foarte solid, existând chiar contracte cu o durată de peste 10 ani în cazul anumitor companii.

Elena Pap

Director general Cheque Dejeuner România

Potrivit studiului, pentru selecția furnizorului au fost alese două criterii, obligatorii și “bine de avut”.

Printre criteriile obligatorii se numără costurile rezonabile și serviciile suplimentare, flexibilitatea în negocieri, maleabilitatea în personalizarea produselor și serviciilor, răspunsul rapid la solicitări, portofoliul larg și variat de parteneri, flexibilitatea și adaptarea rapidă la schimbări neprevăzute și menținerea unei comunicări deschise cu clienții în privința schimbărilor, în special a celor legislative.

De asemenea, printre criteriile “bine de avut” s-au menționat ofertele dedicate clienților loiali sau sistemele de returnare rapidă a tichetelor rupte.

Principiile evidențiate în studiul realizat de Cheque Dejeuner România și GfK România vor rămâne valabile și în contextul noilor reglementări legislative privind tichetele de masă în format electronic.

“Deși legea intră în vigoare la mijlocul lunii februarie 2014, cadrul legislativ (normele de aplicare și procedura de autorizare) este în curs de definitivare, fiind necesară parcurgerea câtorva etape importante până la momentul în care clienții vor putea alege suportul dorit pentru emiterea tichetelor de masă: hârtie sau suport electronic”, arată autorii studiului.

Totodată, în urma apariției tichetului de masă electronic, clienții care comandă în prezent tichete de masă pe hârtie vor putea să folosească suportul în continuare, alegerea fiind o decizie a fiecărei companii în parte.

 D.M.