sâmbătă, 31 octombrie 2020 - 16:24

Louis Schweitzer: Renault și PSA au un viitor

Cutremur puternic de 6,6 grade Richter, resimțit în Turcia și Grecia. Clădiri întregi s-au dărâmat

Un cutremur puternic, de 6,6 pe scala Richter, a avut loc vineri în largul Insulei Samos, la Marea Egee, şi a fost resimţit până...

Sondaj IMAS: Creștere semnificativă pentru USR-PLUS, scădere pentru PNL. Și PSD este în urcare

Alianța USR Plus înregistrează o creștere de 3 puncte procentuale în sondajul realizat de IMAS la comanda Europa FM în octombrie. 20,4% ar fi scorul Alianței...

Cristoiu: Patriarhul Daniel – o nouă victimă a tandemului SRI-CNSAS

Jurnalistul Ion Cristoiu avertizează, pe cristoiublog.ro, că personalităţile incomode pentru regimul Iohannis sunt pedepsite cu ajutorul CNSAS, o nouă armă politică, folosită făţiş, cu...

Efect de bumerang. Mesajul lui Iohannis la 5 ani de Colectiv a stârnit furia fanilor pe Facebook

Pagina de Facebook a președintelui Klaus Iohannis a fost luată cu asalt de urmăritori după ce a fost postat un mesaj pentru comemorarea victimelor...

Louis Schweitzer: Renault și PSA au un viitor
foto: lexpress.fr

Louis Schweitzer, fostul președinte al grupului Renault, a declarat că marii producătorii de automobile din Franța își vor reveni, în contextul în care actualele probleme sunt legate mai mult de conjunctură decât de eșecul unor strategii. Schweitzer este cel care a adus conceptul ”smart-buy” în strategia Renault, în anul 2004, care s-a materializat în succesul mondial al modelului Logan, fabricat pentru prima dată la Pitești.

Renault și PSA (producătorul modelelor Peugeot și Citroen) înregistrează scăderi ale vânzărilor din cauza crizei prin care trece clasa de mijloc și a politicilor comerciale. ”Sunt convins că Renault și PSA au un viitor”, a afirmat Schweitzer pentru Canal+.

Acesta s-a referit la faptul că Franța are costuri de producție mai mici decât în Germania, Belgia sau Marea Britanie. Succesul constructorilor germani în fața celor francezi este pus pe seama unei ”probleme de imagine”. ”Există ideea că un produs Made in Germany are calități pe care nu le are un produs Made in France”, a mai spus Schweitzer.

În 2012, vânzările grupului Renault au scăzut cu 6,3% față de 2011, până la 2,55 milioane de automobile, dintre care 359,800 au fost vândute sub brandul Dacia. PSA a vândut 2,82 milioane de automobile, cu 8,8% mai puțin decât în 2011.

Vlad Bârleanu

 

Cifrele pandemiei. Măsurile anti-Covid au făcut mai multe victime decât virusul

Concentrarea resurselor financiare și medicale aproape exclusiv pentru combaterea pandemiei de Coronavirus, dar și panica indusă de retorica guvernamentală și de mass-media care a...

Ce ar putea fi de fapt COVID? Scenariu sumbru al medicilor, după ce un ieșean s-a infectat de trei ori

Un ieșean s-a infectat cu Covid-19 a treia oară, iar medicii încep să ia în calcul un scenariu care dă fiori: noul coronavirus ar...

Parisul, paralizat de mii de parizieni care au ieșit din oraș cu mașinile, de frica lockdown. VIDEO

Capitala Franței a fost paralizată joi noaptea de sute de mașini cu care parizienii au ieșit din oraș pentru a nu fi prinși de...

Franța și Germania au intrat în blocaj pentru o lună. Parlamentul spaniol a aprobat urgența sanitară pentru șase luni

Noile măsuri sunt cele mai dure din primăvară și urmează restricțiilor din Spania și Italia, menite să reducă răspândirea virusului și să ușureze tensiunea...

Lider PNL din Timișoara: Am obosit de Iohannis. Urăsc trădătorii

Fostul consilier personal al ex-primarului Timișoarei, Nicolae Robu, a postat pe Facebook un mesaj acid la adrea partidului și al lui Klaus Iohannis.  Directorul Pieţe...