sâmbătă, 4 iulie 2020 - 14:03

Logoul de campanie al Monicăi Macovei – furt sau coincidență?

Un nou vid legislativ aruncă în aer ideile guvernului despre carantină și izolare. Premierul Orban: Populația să nu țină cont de decizia CCR!

Premierul României, Ludovic Orban, a îndemnat populația să nu respecte decizia CCR privind carantina și izolarea, acțiuni considerate neconstituționale întrucât au fost instituite prin...

Tehnocratul care a gestionat redeschiderea post-pandemie, numit premier în Franța

Preşedintele francez Emmanuel Macron l-a desemnat vineri în funcţia de prim-ministru pe Jean Castex, înalt funcţionar şi primar, care a coordonat strategia de redeschidere...

Frontiera bulgaro-elenă, deblocată. Recomandarea MAE

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anunţat, vineri, că din informaţiile primite de la consulul Ambasadei României la Sofia şi cel de la oficiului consular...

Mobilizare generală în MAI pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu COVID-19

Pentru prevenirea și limitarea îmbolnăvirilor cu COVID-19,  conducerea Ministerului Afacerilor Interne a convocat vineri, 3 iulie a.c., o ședință, în sistem videoconferință, cu prefecții...

Candidata independentă folosește un însemn electoral identic cu un logo creat de un român

Monica_Macovei_SZ

Logo-ul de campanie al Monicăi Macovei este similar cu cel al unei mici companii românești – Good Momming. Cel care a sesizat acest fapt este Cristian Olărașu, antreprenorul care a inițiat business-ul respectiv.

Cristian Olarasu

Într-o postare pe Facebook, Olărașu a alăturat cele două logo-uri și a postat un comentariu ironic în engleză ”Well… Nice logo”. Logo-ul firmei Good Momming este disponibil pe site-ul crunchbase.com, într-un articol dedicat.

macovei logo

Majoritatea reacțiilor de pe forumuri se referă la un posibil furt intelectual. De asemenea, sunt și reacții din partea unor persoane care lucrează în domeniul publicității și care susțin că ideea este banală și că ar putea fi o coincidență.

Update 16.15

Roxana Dascălu, purtătoarea de cuvânt a campaniei Monicăi Macovei, a declarat: ”Nu ne ocupăm de furturi. Este o circumstanță neplăcută, așteptăm lămuriri de la furnizorul acestei soluții grafice și revenim cu un comunicat de presă”.

Update 16.29

Un specialist din domeniul advertising a afirmat pentru Sursa Zilei că vina aparține atât firmei furnizoare cât și beneficiarului (echipa de campanie), care ar fi trebui să verifice dacă logo-ul respectiv mai este folosit în spațiul public. Această verificare se poate face foarte ușor, prin folosirea funcției de căutare foto, la Google.

Update 18.02

O stilizare asemănătoare a literei ”M” apare pe coperta albumului ”Don’t Kill the Magic” al trupei de raggae canadiene Magic!

DontkilltheMagic

Știre în curs de actualizare  

Lucian Bode: Vom simplifica procedura de contestare a licitațiilor. Se pierde prea mult timp și se blochează proiecte

Ministrul transporturilor, Lucian Bode, a declarat, vineri, în timpul unei vizite la Fabrica de Vagoane Călători Astra Arad, că Guvernul va modifica legislaţia privind...

Numărul pacienților COVID externați, mai mic decât la bilanțul de ieri

Noi cifre contradictorii sunt transmise de Grupul de comunicare Strategică, după o serie de gafe în raportarea bilanțurilor zilnice. După ce pe parcursul pandemiei cei...

Traian Berbeceanu s-a înscris în PNL

Fostul ofițer de crimă organizată, Traian Berbeceanu, șeful de cabinet al ministrului de interne, Marcel Vela, s-a înscris în PNL. Anunțul a fost făcut de...

Donald Trump spune că ar purta o mască, dacă ar fi nevoit, dar crede că SARS-CoV-2 va dispărea ca prin miracol

Preşedintele american, Donald Trump, care nu a fost văzut niciodată cu mască în public, a afirmat miercuri că nu ar avea "nicio problemă" să...

Impozite mai mari din cauza pandemiei, anunță guvernul spaniol

Premierul spaniol Pedro Sanchez a anunţat joi o reformă fiscală ''inevitabilă'' ca urmare a crizei economice şi sanitare provocate de epidemia COVID-19 şi are...