vineri, 10 iulie 2020 - 19:31

Japonia a trimis în spaţiu o păpuşă Hello Kitty

Rusia „însămânțează norii” pentru a stinge incendiile devastatoare din Siberia

Serviciul de pompieri din Rusia a folosit tehnica ''însămânţării norilor'' pentru a stimula precipitaţiile deasupra regiunilor din Siberia afectate de puternice incendii de vegetaţie,...

Turcia transformă în moschee Catedrala Sfânta Sofia. Reacția Unesco

Exprimându-şi îngrijorarea în legătură cu soarta fostei catedrale creştine Sfânta Sofia din Istanbul, care ar putea fi transformată din nou în moschee, UNESCO a...

Grecii cer certificate de sănătate la intrarea în țară. 29 de turiști români și bulgari, confirmați cu COVID-19

29 de turişti din România și din Bulgaria au fost confirmaţi pozitiv cu COVID-19, după testele pe care le-au făcut vineri, trecerea punctului de...

Ponta acuză un blat între PNL și PSD pe legea carantinei. „Pro România nu a votat în Cameră”

Liderul Pro România sugerează că există un blat între PNL și PSD pe votarea noii legi privind carantina și izolarea, atrăgând atenția că, în...

O vopsea specială a fost folosită pentru a o proteja pe Hello Kitty de razele ultraviolete, radiaţiile cosmice şi efectele nocive ale vidului spaţial

Hello Kitty

Japonia a trimis o păpuşă Hello Kitty pe orbita terestră, în cadrul unei misiuni prin care guvernul nipon doreşte să promoveze imaginea industriei high-tech japoneze şi să stimuleze creşterea economică a acestei ţări, notează Reuters.

Proiectul de a lansa în spaţiu celebra pisică albă cu fundă roşie fabricată de compania Sanrio este sprijinit de premierul japonez Shinzo Abe.

O pisică Hello Kitty, cu înălţimea de 4 centimetri, a fost plasată la bordul satelitului Hodoyoshi-3. Figurina a fost plasată lângă un hublou şi “priveşte” spre Terra, au precizat reprezentanţii companiei Sanrio în această săptămână. Cercetătorii niponi au folosit o vopsea specială pentru a o proteja pe Hello Kitty de razele ultraviolete, radiaţiile cosmice şi efectele nocive ale vidului spaţial.

Satelitul, care are dimensiunile unui coş de gunoi puţin mai mare, a fost conceput de cercetătorii japonezi în cadrul unui program de 40 de milioane de dolari finanţat de Ministerul educaţiei şi ştiinţelor din Japonia.

Scopul este acela de a convinge tot mai multe companii private să colaboreze cu producătorii de sateliţi, a spus Toshiki Tanaka, coordonatorul acestui proiect dezvoltat de Centrul pentru nano-sateliţi de la Universitatea din Tokyo.

Hello Kitty, care împlineşte 40 de ani de existenţă în 2014, este cel mai popular personaj creat de compania Sanrio. Celebra pisică a devenit un simbol al culturii japoneze “kawaii”, termen ce înseamnă “drăguţ”.

C.A. 

Dan Barna îl critică pe Klaus Iohannis: „Lucrurile nu merg bine”

Liderul USR, Dan Barna, l-a criticat, vineri, pe preşedintele Klaus Iohannis, căruia îi cere să aibă rolul de mediator şi de reprezentant al cetăţenilor,...

CJ Brașov nu mai așteaptă după guvern și finanțează din bani europeni spitale și instituții publice pentru valul al doilea al pandemiei

Proiectul, denumit "Gestionarea crizei sanitare COVID-19 în judeţul Braşov", ar urma să fie finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, Axa prioritară privind protejarea sănătăţii...

Muzică cu volum redus în Vama Veche. Premierul amenință cluburile cu închiderea

Primarul comunei Limanu, Daniel Gheorghe Georgescu, a anunţat că, începând din acest weekend, beach-barurile cu program non-stop din Vama Veche vor difuza doar muzică...

Raed Arafat negociază conceptul de carantină cu parlamentarii. Dezbateri în toi, în Comisia Juridică

Vidul legislaliv care a permis externarea a cel puțin 550 de persoane, conform afirmațiilor ministrului Nelu Tătaru, ar putea fi remediat până la sfârșitul...

Sărbătoare la Bergamo: Niciun pacient COVID-19 nu se mai află internat la terapie intensivă

Unitatea de terapie intensivă din spitalul principal din Bergamo, Papa Giovanni XXII, este oficial „fără covid”, la 137 de zile după ce primul pacient...