Internetul din restaurantele KFC „se plăteşte” cu o întrebare pregătitoare pentru Bacalaureat

În anul 2015, 40% dintre absolvenţii de liceu din ţară nu au promovat examenul de Bacalaureat.

Potrivit Mediafax, MRM/McCann România şi KFC România au lansat campania Wi-Fi Test, prin care speră să ajute tinerii la pregătirea pentru examenul de Bacalaureat din 2016. Luând în considerare criza naţională a sistemului de învăţământ, KFC România schimbă modalitatea de accesare a reţelei sale de Internet Wireless Gratuit.

Procesul din spate este unul simplu: când cineva încearcă să se conecteze la reţeaua de Internet din restaurantele KFC, în locul parolei obişnuite va fi redirecţionat către o pagină web. Acolo va fi nevoit să răspundă la una dintre sutele de întrebări pregătitoare pentru examenul de Bacalaureat. Dacă răspunde corect, pe lângă faptul că va avea acces gratuit la Internet timp de o oră, va primi şi o explicaţie detaliată a răspunsului. După ce expiră timpul, utilizatorul trebuie să răspundă la o altă întrebare pentru a continua.

Romania se număra printre ţările cu cea mai mare viteză a Internetului, iar un alt record ar fi că adolescenţii din România sunt cei care-l folosesc cel mai mult. Din păcate, în ceea ce priveşte performanţele sistemului de educaţie, România se clasează mult mai jos. Donaţiile digitale în folosul comunităţii sunt din ce în ce mai frecvente în rândul brandurilor implicate social şi sunt mândru că MRM/McCann România şi KFC România sunt parte din această mişcare globala – Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM/McCann România

După implementarea proiectului, KFC România va oferi software-ul oricărei organizaţii şi familii care doreşte să transforme accesul la Internet într-o modalitate de studiu.

Octavian Cătuşanu

NICIUN COMENTARIU