vineri, 4 decembrie 2020 - 13:57

Influența Internetului asupra comerțului crește cu 34%. Cum gândește un ”Xtreme shopper” din România

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...

Iohannis îndeamnă românii să meargă la urne indicându-le să voteze PNL

Președintele Klaus Iohannis încalcă din nou prevederile constituționale și se situează în afara poziției de arbitru pe scena politică, făcând campanie și îndemnând electoratul...

Sinucidere la ATI: un pacient cu covid și-a luat viața, spânzurându-se

Un bărbat infectat cu Covid 19 s-a spânzurat într-un salon ATI al Spitalului Județean din Galați, cazul fiind investigat de poliție pentru infracțiunea de...

Germania și Huawei: câtă încredere și cât control?

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Strategia germană privind rolul concernului tehnologic chinez Huawei în dezvoltarea infrastructurii 5G, pare să se apropie de forma finală. Ministrul federal de...

Două treimi dintre cumpărători se informează online înainte de a face o achiziție

it&c

Numărul celor care cumpără produse fiind influențați de informațiile găsite pe Internet a crescut în România cu peste o treime în 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit unui studiu al GfK despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare.

Noua generație de cumpărători, botezată ”Xtreme Shoppers”, apelează la orice resurse, tehnologii sau informații pentru a ajunge la cele mai bune oferte, se arată în studiul GfK FutureBuy.

Înainte de a cumpăra un produs, 67% dintre cumpărători folosesc Internetul pentru a se informa despre acel produs, în creștere cu 34% față de 2013. România depășește media regiunii Europei Centrale si de Est în ceea ce privește incidența acestui segment, cea mai mare prezență fiind înregistrată în China, Coreea, Japonia, urmată de SUA și America Latină.

De asemenea, 38% dintre subiecți merg să vadă produsul în magazin, după care îl cumpără online sau de la alt retailer.

”Rolul pe care îl joacă online-ul în procesul de cumpărare este unul complex, un ajutor din ce în ce mai puternic – nu doar în rândul Xtreme Shoppers, ci pentru toți utilizatorii de Internet. Este un fenomen susținut, printre altele, și de avansul smartphone-urilor și al tabletelor în rândul populației — aproape 4 din 10 respondenți consideră telefonul mobil cel mai important instrument în procesul de cumpărare”, se arată în concluziile cercetării GfK.

Cercetarea a fost desfășurată online, pe un eșantion de 1.000 de respondenți, și este reprezentativă pentru populația utilizatoare de Internet din mediul urban, cu vârste între 15 și 45 de ani.

S.Z.

Duel de mahala între Ponta și Cioloș. VIDEO

Cei doi candidați la alegerile parlamentare Victor Ponta și Dacian Cioloș, lideri ai partidelor Pro România și USR-PLUS, foști premieri ai României, au avut...

OMS ia în calcul „certificarea electronică” a vaccinării

Organizația Mondială a Sănătății nu recomandă statelor să elibereze „pașapoarte de imunitate” pentru cei care și-au revenit din COVID-19, dar investighează perspectivele utilizării certificatelor...

Judecătorul Bogdan Mateescu, noul șef al CSM

Judecătorul Bogdan Mateescu a fost ales în funcția de președinte al Consiliului Superior al Magistraturii, iar procurorul Florin Deac în funcția de vicepreședinte. Judecătorul Bogdan...

Iohannis le-a întors spatele magistraților, după ce a ținut un discurs politic la ședința CSM

Preşedintele Klaus Iohannis a folosit, joi, aula Facultății de Drept pe post de tribună politică, fără a rata momentul de discursuri de campanie electorală,...

SUA schimbă regulile carantinei: Persoanele expuse la Covid, asimptomatice și cu test negativ, stau șapte zile izolate

Persoanele care ar fi putut avea expunere la coronavirus, dar care sunt asimptomatice, pot rămâne în carantină timp de șapte zile, în loc de...