joi, 1 octombrie 2020 - 20:58

Industria auto globală încearcă să valorifice oportunitățile creșterii economice. Care este situația României

Crin Bologa: Nu am identificat fraude electorale de competența DNA

Procurorul-şef al DNA, Crin Bologa, a afirmat joi că instituţia pe care o conduce nu a primit nicio sesizare cu privire la alegerile locale,...

Florin Cîțu a furat startul statului și a publicat pe Facebook o informație confidențială

Ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a anunțat, joi, rezultatele unei emisiuni de titluri de stat pe pagina proprie de Facebook, înainte ca rezultatele licitației să...

Rezervele valutare ale BNR au scăzut cu 3,2 miliarde de euro în septembrie

Rezervele valutare la Banca Națională a României au avut o scădere de la 35,77 la 32,59 de miliarde de lei în septembrie, în mare...

CSM respinge proiectele de modificare a legilor justiției promovate de Cătălin Predoiu

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a anunțat, joi, într-un comunicat de presă, că respinge proiectele de modificare a lgilor justiției, puse în dezbatere publică...

geneva-motor-show

Executivii de top din companiile internaţionale din industria auto vor încerca să valorifice oportunităţile generate de uşoara redresare economică de la nivel global şi să câştige teren prin strategii de diferenţiere, prin inovaţie şi parteneriate, potrivit unui raport publicat vineri de compania de consultanță EY.

Studiul, care are la bază un sondaj realizat în rândul a 100 de directori din industria auto de la nivel global şi analize ale industriei, identifică cinci teme-cheie care vor domina agenda companiilor din industria auto în următoarele 18 luni:

1. Volatilitatea mai mare a pieţei, pusă pe seama pieţelor emergente, și/sau a piețelor dezvoltate, a fluctuaţiilor valutare şi a preţurilor materiilor prime.

2. Potenţialii cumpărători alocă o perioadă mare de timp cercetării ofertelor în on-line, înainte de a lua o decizie de cumpărare, iar numărul vizitelor la dealeri este în scădere. Astfel, producătorii auto vor fi nevoiţi să reinventeze experienţa de vânzare pentru a-şi atrage clienţii. Două treimi dintre constructorii auto şi dealeri au menţionat conectivitatea şi infotainment-ul ca fiind elementele principale ale propunerii de valoare pentru clienţi.

3. Liderii din industrie intenţionează să se concentreze mai intens pe parteneriate pentru a aduce mai multă valoare prin schimbul de tehnologie şi creşterea vitezei de inovaţie în piaţă.

4. Analiza consumatorului are un rol esențial în generarea de profit, cred 80% din cei intervievați. Cantitatea uriașă de date colectate ar putea furniza beneficii mari şi ar putea rezolva probleme de business, dacă ar fianalizată în condiții de eficienţă operaţională.

5. Managementul resurselor: accesarea şi reţinerea angajaţilor valoroşi rămâne o problemă centrală pentru industrie, cu o concentrare mai mare pe dezvoltarea talentelor pentru a stimula inovaţia.

”Pe această piaţă globală volatilă, îmbunătăţirea marjelor rămâne o prioritate pe agenda companiilor, dar executivii din industria auto sunt, de asemenea, concentraţi pe integrarea flexibilităţii de care au nevoie pentru a reacţiona în faţa situaţiilor neprevăzute – fie în ceea ce priveşte disponibilitatea resurselor, competiţia, sau condiţiile economice din pieţele emergente”, se arată în raportul citat.

Pentru România, este prognozată o revenire ușoară, susținută de achiziţiile companiilor, în contextul în care se aşteaptă o redresare a economiei globale din care să aibă de câştigat şi piaţa auto locală.

”Aceste aşteptări de creştere pleacă de la baza scăzută a vânzărilor slabe din 2013, şi a revenirii cererii după mai mulţi ani de declin susţinut pe piaţă şi întârziere a deciziilor de cumpărare. (…) În plus, este probabil ca 2014 să fie ultimul an în care funcţionează programul Rabla şi este de aşteptat ca oamenii să încerce să profite de facilităţile programului, conducând la vânzări adiţionale”, a afirmat Ariadna Oşlobeanu, Senior Manager în cadrul EY România.

V.B.

PSD, plângere la Parchetul General în scandalul electoral din Sectorul 1

PSD a depus plângere la Parchetul General cu privire la situația de la Biroul Electoral de Circuscripție a Sectorului 1 al Capitalei. Există „suspiciuni...

Prima decizie de acest fel din România. Alegerile pentru funcția de primar al orașului Moldova Nouă, anulate de Biroul Electoral Central

Biroul Electoral Central (BEC) a dispus anularea alegerilor pentru funcţia de primar al oraşului Moldova Nouă din judeţul Caraş Severin şi reluarea scrutinului. Decizia a...

Ioana Petrescu anunță că se retrage din Pro România: ”Liderii de partid trebuie să genereze proiecte și nu să manevreze pârghii obscure, invizibile publicului...

Ioana Petrescu, fost ministru de Finanţe în Guvernul Ponta, a anunțat joi că se retrage din echipa Pro România. "Am decis să ies din Partidul...

Deciziile contradictorii privind renumărarea voturilor din București, analizate de BEC

Biroul Electoral Municipal (BEM) cere intervenția Biroului Electoral Central pentruîn scandalul generat de contradicțiile dintre deciziile luate în diferite sectoare ale Capitalei cu privire...

Ministrul Educaţiei anunţă o nouă materie pentru elevi

Ministrul Educației, Monica Anisie, a transmis joi, 1 octombrie 2020, introducerea unor noi discipline în unităţile de învăţământ, relatează edupedu.ro. Noi materii opționale au fost...