joi, 16 iulie 2020 - 5:39

În Vinerea Neagră, românii se călcă în picioare pentru „reduceri”

Cum au căzut în plasă spionii trimiși pe urmele fostei șefe a DNA (Rechizitoriu)

Laura Codruța Kovesi a fost ținta unei operațiuni de spionaj care a eșuat lamentabil, arată rechizitoriul procurorilor DIICOT din dosarul Black Cube. Spionii au...

Procurorul Mircea Negulescu a fost reținut

Procurorul Mircea Negulescu a fost retinut de Secția de Investigare a Infracțiunilor din Justiție. Potrivit Lumea Justiției, Negulescu este acuzat de grup infractional organizat, cercetare...

Procurorul general cere criticilor să citească și să conteste ordonanța de clasare din dosarul 10 August

Într-o declarație fără precedent, prin care a îndemnat la echilibru șia dat asigurări de transparență, procurorul general, Gabriela Scutea, a afirmat, miercuri, ca dosarul...

CCR obligă Guvernul Orban să dubleze alocațiile copiilor

Curtea Constituţională a respins sesizarea Guvernului privind amânarea dublării sumelor privind alocațiile copiilor. Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat, pe 14 ianuarie 2020, legea ce...

Mai multe site-uri care au lansat isteria Black Friday încă de joi au cedat în faţa miilor de cumpărători care au încercat să acceseze paginile. Site-ul domo.ro, care a lansat campania Black Friday, încă de joi a avut probleme cu conectarea la pagina sa. După ora 16.00, site-ul nu mai putea fi accesat, pe ecran apărând o eroare. 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday şi aşteaptă ofertele retailerilor. Dintre aceştia, 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus. Anul acesta, 23 noiembrie este data la care „vinerea neagră” soseşte din nou în magazinele din România. Magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţiAliniate pe rafturile acestora, laptop-urile reprezintă principala atracţie, urmate de tablete şi de camerele foto.

Ideea unei zile în care reducerile se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Cele mai câştigate din afacerea black Friday sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate. România a sărbătorit Black Friday pentru prima dată în anul 2011, evenimentul fiind împrumutat, ca multe altele, de la americani. D.M.

Tensiuni politice între PNL și USR. Dan Barna: ” O decizie stupefiantă și dezamăgitoare”

Proiectul de lege inițiat de USR, privind înființarea "DNA-ului pădurilor", adoptat de Parlament, a fost atacat de Guvern la Curtea Constituțională, deși PNL a...

Fundația Dan Voiculescu organizează cursuri gratuite online de limba engleză cu un reputat profesor

Profesorul coordonator al Clubului de Excelență, Dana Vasilescu, profesor de limba engleză și coordonator de Centru de examene Cambridge de 12 ani, posesor al...

Dosarul „10 august” a fost clasat de DIICOT

Dosarul „10 august” a fost clasat de DIICOT. Procurorii anunță declinarea unei părți din anchetă în favoarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de...

Epidemiologul Geza Molnar: „Dacă impunem abuziv carantină, tot acolo vom ajunge. Va urma o scădere în curând”

Medicul epidemiolog Geza Molnar a spus, în emisiunea Marius Tucă Show, că peste două săptămâni vom asista la o scădere a cazurilor de COVID-19. Epidemiologul...

Tăriceanu: Iohannis spunea despre COVID că este o ușoară răceală, iar acum îi acuză pe alții de cinism

Președintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, îi dă replica lui Klaus Iohannis, după ce acesta a atacat PSD pentru tergiversarea legii carantinei. Tăriceanu consideră că președintele...