sâmbătă, 5 decembrie 2020 - 19:41

Hello Kitty aniversează 40 de ani

Autoritatea Electorală Permanentă: 14.000 de voturi, 40% din cele prin corespondență, au fost pierdute

Calculele Autorității Electorale Permanente (AEP) arată că, peste 14.000 din cele 35.800 de voturi prin corespondență trimise către românii din străinătate nu au ajuns...

Națiunile Unite: Anul 2021 se transformă într-o catastrofă umanitară

Anul viitor se transformă într-o catastrofă umanitară, iar țările bogate nu trebuie să calce țările sărace într-o „luptă pentru vaccinuri”, afirmă conducerea ONU, într-o...

13 milioane de români, planificați la vaccinarea antiCovid

Preşedintele Comitetului Naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 (CNCAV) Valeriu Gheorghiţă a declarat vineri că, în cadrul vaccinării anti-COVID-19, obiectivul este...

Hotărâre CNSU: Piețe deschise și libertate de circulație în noaptea alegerilor

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a aprobat, vineri, o nouă hotărâre, care vizează, în principal, reluarea activităţii pieţelor agroalimentare organizate în spaţii închise...

Primul produs lansat în Japonia a fost o poșetă de vinil și de atunci Hello Kitty a făcut înconjurul lumii

 Hello Kitty

Pe 1 noiembrie se împlinesc 40 de ani de la lansarea pe piață a primului produs Hello Kitty, creat de firma japoneză Sanrio. Din 1974, personajul a înregistrat un succes planetar care i-a adus miliarde de euro companiei nipone, scrie lepoint.fr, potrivit Agerpres.

Primul produs lansat în Japonia a fost o poșetă de vinil și de atunci Hello Kitty a făcut înconjurul lumii. Puțini și-au imaginat acum 40 de ani că pisica albă fără gură, cu două puncte în loc de ochi și fundiță roșie la ureche va avea un succes atât de mare.

Hello Kitty face în acest an obiectul unei mai expoziții deschise la jumătatea lunii octombrie la Los Angeles, intitulată „Descoperiți lumea extrem de simpatică Hello Kitty”.

Personajul fictiv a poposit în iulie și la Hong Kong și a mers chiar și în spațiu, la bordul satelitului Hodoyoshi-3. El are fan-cluburi în multe țări, iar figura amuzantă apare în toată lumea pe 50.000 de articole diferite, de la o simplă gumă la carlinga unui avion, trecând prin aparate electronice, stilouri, zgărzi pentru câini.

Hello Kitty a devenit în ultimii ani un port-drapel al Japoniei ‘cool’ și al culturii populare nipone care cucerește lumea cu desene animate și benzi desenate. Universul roz al personajului nu este rezervat fetelor romantice, ci a câștigat toate vârstele, în prezent chiar mai mulți adulți decât copii, potrivit lui Kazuo Tohmatsu, purtător de cuvânt al companiei Sanrio.

„Într-un anume fel, Hello Kitty le redă adulților dreptul să se joace, o posibilitate să exteriorizeze o parte din ei pe care nu o pot exprima altfel”, este de părere antropologul Christine Yano.

Sanrio intenționează de altfel să lanseze în curând o gamă de produse Hello Kitty pentru bărbați, încheie lepoint.fr.

Procurorul Călin Nistor se pensionează din DNA

Fostul procuror DNA Călin Nistor cere eliberarea din funcţie, prin pensionare, la CSM iar Secţia pentru Procurori a CSM va lua solicitarea în discuţie...

Neolife Medical Center oferă un cadou pacienților oncologici. “Care dintre noi?”, un film motivațional, inspirat din realitate

Un centru medical din Capitală oferă o șansă pacienţilor oncologici de a vedea boala dintr-o altă perspectivă, prezentând un film artistic pe cât de...

S-au publicat modificările ordonanței pentru părinții care stau acasă cu copiii în pandemie

Părinții care stau acasă pentru îngrijirea copiilor care nu merg la școală sau grpdiniță din cauza restricțiilor nu mai primesc zile libere plătite, dacă...

Tir de critici împotriva Comisiei Europene pentru secretizarea contractelor pentru vaccinuri. Ce profituri face industria Farma din pandemie

UE pariază viitorul cetățenilor săi și al economiei europene pe vaccinuri. Dar care sunt termenii acestui pariu și cât de mult vor trebui să...

Profilul „cârtiței” de la „Operațiuni Speciale” Brașov

Surse judiciare creionează pentru STIRIPESURSE profilul ofițerului Emanoil Mirică, care se pare că era șeful Biroului de Operațiuni Speciale, din cadrul Direcției de Operațiuni...