3.4 C
București
marți, 26 octombrie 2021 - 9:22

Grupul MOL intră în competiție cu supremarketurile, prin intermediul benzinăriilor

spot_img

mol

Compania MOL România anunțat că inaugurat la Ploiești prima benzinărie în cadrul unui proiect-pilot, care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea.

Conceptul se numește ”Fresh Corner”. Compania va deschide cinci astfel de stații în cadrul proiectului pilot, în acest an, următoarele fiind programate în București și Sibiu.

”Având o prezență regională, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al al Grupului MOL.

Gama de cumpărături zilnice include făină, zahăr, orez, fasole, conserve, fructe, legume și produse semi-preparate.