Grupul Mol anunță creșteri de 7% la vânzările de carburanți în România

Grupul ungar are acum 200 de benzinării în România

 MOL_Statie_Pipera

Vânzările totale de carburanți ale MOL România au crescut în volum cu 7%, în primul trimestru al anului, până la 121 kt, de la 113 kt în primele trei luni ale anului anterior, pe fondul extinderii rețelei de benzinării, potrivit companiei, care a și-a publicat raportul trimestrial pentru piața de capital.

Statistica se referă la carburanți lichizi, GPL și lubrifianți.

Vânzările de motorină au deținut cea mai mare pondere, situându-se  la 87 kt, în urcare cu 5% comparativ cu perioada ianuarie-martie 2014, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 7%, la 31 kt.

Pe ansamblul Grupului MOL, vânzările retail au urcat în volum cu 8% în primul trimestru, la 808 kt.

Ca urmare a preluării companiei Eni România, rețeaua de distribuție a MOL România a ajuns la 200 de stații de alimentare cu carburanți.  Grupul MOL a finalizat cu succes achiziția ENI România, inclusiv a rețelei de benzinării, pe 2 februarie 2015. Compania a fost redenumită MOL Retail Comerț și va fuziona cu MOL România la o dată ulterioară.

NICIUN COMENTARIU