Google anunță schimbări care vor afecta companiile de marketing și publisherii

google inc

google inc

Google anunță că va limita radical informaţiile pe care publisherii și companiile de marketing le primesc despre cuvintele cheie care atrag trafic pe site-urile acestora, relatează adage.com.

Google va furniza în continuare informaţii despre cuvintele cheie pentru găsirea advertiserilor, însă această modificare va produce pierderi companiilor de marketing și multor publisheri.

“Este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confruntă marketerii în ultimii cinci ani”, a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor.

Publisherii vor avea în continuare acces la informaţiile despre cele mai populare 2.000 de cuvinte cheie, dar nu în timp real şi doar prin instrumentele Google pentru webmaster, limitând, astfel, modalităţile prin care publisherii îşi pot adapta conţinutul pentru a atrage un trafic mai mare în urma căutării organice.

Schimbarea, care are scopul de a îmbunătăți politicile de confidențialitate, va putea avea cel mai mare impact asupra unor site-uri precum The Huffington Post şi Demand Media, care creează conţinuturi încărcate de cuvinte cheie pentru a atrage trafic în urma căutării organice.

D.M.

NICIUN COMENTARIU