12.2 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024 - 12:36
No menu items!

„Google aduce vânzări, Facebook doar like-uri”

spot_img

Oamenii de afaceri români care investesc în promovarea pe online susțin că Google AdWords îi determină pe utilizatori să cumpere, în timp ce rețeaua socială Facebook generează mai mult „buzz”, arată business24.ro.

Potrivit business24.ro, foarte multe companii mici și mijlocii din România au început să-și facă publicitate prin intermediul rețelei de socializare Facebook. Reclamele sunt targetate și apar în funcție de activitatea pe care o are utilizatorul de Facebook: căror branduri dă like, ce subiecte îl interesează, cu cine interacționează, ce prieteni are etc.

Facebook ofera oricui posibilitatea de a-și achiziționa reclamă în rețea, în funcție de bugetul planificat și de preferințele publicitare, precum localitatea/țara, vârsta, un anumit interes, tipul de utilizator, bugetul avut la dispoziție.

Google AdWords, serviciul pentru publicitate online oferit de Google, permite, de asemenea, o targetare complexa a audientei.

O firmă mică sau mijlocie își poate pune problema, care sistem de publicitate este mai eficient? Care sistem de publicitate îi va aduce mai mulți vizitatori sau îi va genera mai multe vânzari?

Potrivit firmelor contactate de Business24, rețeaua socială Facebook generează mai mult „buzz”, dar Google AdWords îi face pe utilizatori să cumpere.