sâmbătă, 24 octombrie 2020 - 1:22

“Google aduce vânzări, Facebook doar like-uri”

Bănicioiu, la un pas de a fi dat de deputați pe mâna procurorilor: „Minciuni. Unii fac denunțuri ca să scape”

Comisia Juridică a Camerei Deputaților a decis că fostul ministru Nicolae Bănicioiu poate fi urmărit penal, la cererea DNA. Deputații juriști au luat această decizie...

Primarul în exercițiu al Brașovului, sub control judiciar pentru șantaj. Victimă indirectă, contracandidatul USR care a câștigat alegerile

Procurorii anticorupție de la Serviciul teritorial Brașov au dispus punerea în mișcare a acțiunii penale și luarea măsurii controlului judiciar pe cauțiune pe o...

Timișoara: Validarea ca primar a germanului Dominic Fritz, blocată de contestații în instanță

Validarea primarului ales al Timişoarei, Dominic Fritz, susţinut de Alianţa USR PLUS, a fost atacată la Tribunalul Timiş de către trei persoane, astfel că...

Klaus Iohannis a retrimis Parlamentului legea privind alegerile. Ce excepții invocă pentru prelungirea mandatelor aleșilor

Preşedintele Klaus Iohannis a retrimis, vineri, Parlamentului Legea privind unele măsuri pentru organizarea alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor, ca urmare a încetării mandatului...

Oamenii de afaceri români care investesc în promovarea pe online susțin că Google AdWords îi determină pe utilizatori să cumpere, în timp ce rețeaua socială Facebook generează mai mult “buzz”, arată business24.ro.

Potrivit business24.ro, foarte multe companii mici și mijlocii din România au început să-și facă publicitate prin intermediul rețelei de socializare Facebook. Reclamele sunt targetate și apar în funcție de activitatea pe care o are utilizatorul de Facebook: căror branduri dă like, ce subiecte îl interesează, cu cine interacționează, ce prieteni are etc.

Facebook ofera oricui posibilitatea de a-și achiziționa reclamă în rețea, în funcție de bugetul planificat și de preferințele publicitare, precum localitatea/țara, vârsta, un anumit interes, tipul de utilizator, bugetul avut la dispoziție.

Google AdWords, serviciul pentru publicitate online oferit de Google, permite, de asemenea, o targetare complexa a audientei.

O firmă mică sau mijlocie își poate pune problema, care sistem de publicitate este mai eficient? Care sistem de publicitate îi va aduce mai mulți vizitatori sau îi va genera mai multe vânzari?

Potrivit firmelor contactate de Business24, rețeaua socială Facebook generează mai mult “buzz”, dar Google AdWords îi face pe utilizatori să cumpere.

Părinții primesc zile libere plătite chiar și când școlile se închid pentru alegeri

Guvernul a aprobat, joi, proiectul de OUG care prevede acordarea zilelor libere plătite și pentru alte situații care impun suspendarea temporară a cursurilor, cum...

Guvernul alocă 65 de milioane de lei din Fodul de rezervă pentru achiziția de Remdesivir

Guvernul a alocat 65 de milioane de lei pentru achiziția de Remdesivir, medicamentul folosit în tratamentul pacienților cu Covid, prin contractul încheiat la nivelul...

39 de mesaje Ro-Alert, în nouă orașe

În judeţele Alba, Bacău, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Constanţa, Harghita, Olt, Sibiu şi Sălaj Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a transmis nu mai puțin de...

OUG pentru asimptomatici și bolnavii cu forme ușoare: Medicii de familie primesc 105 lei pentru fiecare pacient COVID-19

Guvernul a adoptat ordonanța de urgență prin care persoanele cu COVID-19 asimptomatice sau cu forme ușoare vor putea fi tratate la domiciliu, iar medicii...

Diaspora, neinteresată de votul pentru parlamentare. Doar 40.000 de români s-au înscris pentru votul prin corespondență

Mai puțin de 40.000 de români din străinătate s-au înscris pentru votul prin corespondenţă la alegerile parlamentare din luna decembrie, deși statele cu cele...