luni, 25 ianuarie 2021 - 7:21

GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online

Italia anunță măsuri împotriva Pfizer și AstraZeneca din cauza întârzierilor la livrarea vaccinurilor

Italia va lua măsuri legale împotriva companiilor Pfizer şi AstraZeneca din cauza întârzierilor în livrarea de vaccinuri anti-Covid. Anunțul a fost făcut duminică de...

Redeschiderea școlilor, sub semnul întrebării. Personalul din grădinițe are prioritate la vaccinare

Ministrul educației Sorin Cîmpeanu a vorbit, duminică seară, despre redeschiderea școlilor. El a explicat că decizia finală va fi luată, pe 2 februarie, împreună...

Se întorc ninsorile. Cod portocaliu de viscol până luni dimineață

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis, duminică, o avertizare Cod portocaliu de viscol în zonele înalte din Carpații Meridionali.  Codul portocaliu de viscol intră în vigoare...

Anchetă epidemiologică extinsă în cazul focarului de la școala din Capitală. Încă 11 probe au fost recoltate

Direcția de Sănătate Publică București a anunțat, duminică, că a decis să extindă ancheta epidemiologică în cazul focarului de la Școala Gimnazială nr. 28,...

Google-Spider.io-acquisition

Grupul american Google a anunţat vineri că a achiziţionat compania britanică spider.io, specializată în detectarea şi lupta contra pirateriei ce vizează publicitatea online.

Publicitatea ajută la finanţarea universului digital“, a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick, citat de MEDIAFAX.

Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real“, a continuat Neal Mohan.

Companiile care plasează anunţuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcţie de numărul de clickuri pe care acestea le generează – element care ar trebui să reflecte interesul internauţilor.

Piraţii cibernetici fraudează acest sistem declanşând clickuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intenţionează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe şi video, afirmă Neal Mohan.

Grupul american va aduce astfel o garanţie suplimentară pentru companiile care plasează anunţuri în ceea ce priveşte fiabilitatea statisticilor sale de frecventare şi deci asupra facturilor care trebuie achitate.

Detaliile financiare ale acestei tranzacţii nu au fost divulgate.

RĂZBOIUL DIN POLIȚIA CAPITALEI. Șeful Poliției din Centrul Vechi: Au greșit să plătească! Dar care a fost temeiul legal al filajului?

Comisarul Cristian Ghica, șeful Secției de poliție din Centrul Vechi, susține că este o greșeală faptul că patru procurori și Radu Gavriș, adjunctul șefului...

Proteste la Guvern și Președinție, de Ziua Micii Uniri. Se cer salarii si pensii mai mari

Sindicalişti din diferite sectoare de activitate şi pensionari civili şi militari protestează, duminică, de Ziua Micii Uniri, faţă de deciziile luate de autorităţi în...

AstraZeneca reduce la mai puțin de jumătate livrările de vaccin către UE. Care vor fi consecințele pentru România

După ce Pfizer şi-a redus livrările de vaccin către UE săptămâna trecută, acum a venit rândul AstraZeneca. Compania farmaceutică a anunţat că nu va...

Bucureșteanul depistat cu noua tulpină de coronavirus a infectat încă 9 persoane. Focarul, la o școală din Capitală

Ministerul Sănătății a anunțat, sâmbătă seara, că 9 din 10 persoane testate – contacți ai unuia dintre pacienții depistați în cursul zilei de vineri...

Vaccinul anti-COVID are o singură contraindicație categorică. Ce spun specialiștii

Medicul Virgil Musta susține că vaccinul împotriva Covid-19 poate fi făcut de majoritatea persoanelor, dar serul nu este recomandat persoanelor cu reacţie alergică severă...