duminică, 27 septembrie 2020 - 17:00

GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online

Localitatea din Olt în care prezența este de 101%

Prezenţa la urne în comuna Tătuleşti din judeţul Olt era de peste 101%, la ora 15,00, în condiţiile în care în localitate au votat...

Alegeri locale 2020. Prezența la vot este mai mare ca în 2016: 31% la ora 16.00

La ora 16.00, cifrele arătau că 5.662.054 de români au votat la alegerile locale din 27 septembrie 2020, media fiind de aproape 31%. Din mediul...

Ion Cristoiu promite că va scoate limba la Iohannis, în cazul unui anumit rezultat la alegerile din Capitală

Publicistul Ion Cristoiu anunță, pe blogul său, cristoiublog.ro, că va fi în stare să facă un nou gest mai neobișnuit la adresa lui Iohannis,...

Alegeri locale 2020. Primar candidat, filmat ducând cu o mașină alegătorii la vot. VIDEO

Un incident electoral a avut loc într-o localitate din județul Sibiu, Poliția fiind chemată să facă verificări. Potrivit unei sesizări formulate de reprezentanții USR, primarul...

Google-Spider.io-acquisition

Grupul american Google a anunţat vineri că a achiziţionat compania britanică spider.io, specializată în detectarea şi lupta contra pirateriei ce vizează publicitatea online.

Publicitatea ajută la finanţarea universului digital“, a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick, citat de MEDIAFAX.

Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real“, a continuat Neal Mohan.

Companiile care plasează anunţuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcţie de numărul de clickuri pe care acestea le generează – element care ar trebui să reflecte interesul internauţilor.

Piraţii cibernetici fraudează acest sistem declanşând clickuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intenţionează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe şi video, afirmă Neal Mohan.

Grupul american va aduce astfel o garanţie suplimentară pentru companiile care plasează anunţuri în ceea ce priveşte fiabilitatea statisticilor sale de frecventare şi deci asupra facturilor care trebuie achitate.

Detaliile financiare ale acestei tranzacţii nu au fost divulgate.

Alegeri locale 2020. HARTA politică a reședințelor de județ. Lupte strânse pentru funcția de primar

În cel puțin 11 municipii reședință de județ se joacă funcția de primar, în celalalte orașe mari prima șansă o au primarii în funcție...

Procedurile sanitare întârzie votul. Președintele AEP cere „fluidizare”

Președintele Autorității Electorale Permanente (AEP), Constantin Mitulețu-Buică, a transmis un comunicat de presă prin care face un apel către președinții birourilor electorale ale secțiilor...

Sorin Grindeanu: “PSD a depus plângeri penale împotriva lui Ludovic Orban și Virgil Guran”

Sorin Grindeanu a anunțat, duminică, într-o conferință de presă, că Partidul Social Democrat (PSD) a depus plângeri penale pe numele premierului Ludovic Orban și...

ALEGERI LOCALE 2020. Localitatea din România unde peste jumătate din alegători au votat până la ora 9.00

Printre cei mai responsabili cetăţeni din România se numără locuitorii satului Dobreşti din judeţul Timiş. Oamenii s-au grăbit să voteze imediat după deschiderea urnel Satul...

Caraș-Severin: Două femei uită de distanțare și se îmbrâncesc în fața secției de votare. Una este soția candidatului liberal

Conflictul a pornit de la faptul că una o filma pe cealaltă cu telefonul mobil, relatează Antena3, dar acuzațiile ajung până la pretenenții pentru...