Google a anunțat lansarea unui nou serviciu de achiziționare online a biletelor de avion

Ryanair

Google a anunțat lansarea unui nou program de achiziționare online a biletelor de avion, spre finalul lunii martie, dezvoltat în parteneriat cu Ryanair, o companie aeriană irlandeză low-cost.

Noul program își propune să revoluționeze piața existentă și să ofere multiple beneficii pentru utilizatorii care caută, selectează și cumpără bilete de avion online.

Șeful Ryanair, Michael O’Leary,a declarat într-un interviu acordat publicației irlandeze Independent.ie, că acest serviciu va spulbera concurența o dată cu lansarea sa, referindu-se la site-urile utilizate în prezent de consumatori, precum Skyscanner.

O’Leary prevede o dezvoltare masivă a acestei piețe în viitorii 5 ani de zile pe dispozitivele mobile, unde oportunitățile întrevăzute sunt uriașe. Ryanair intenționează ca pe viitor să se concentreze mai mult pe individualizarea ofertelor de  zbor pentru fiecare pasager în parte, o dată cu lansarea programului My Ryanair. Se urmărește construirea unui profil individual, pentru a se cunoaște detalii precum frecvența zborurilor, destinațiile sau persoanele împreună cu care călătorim, cu scopul de a fi adaptate nevoilor fiecărui pasager.

Deoarece anticipează venituri doar din publicitate, Google a anunțat că nu va taxa companiile care doresc să publice oferte pe acest serviciu. Proiectul va include și un sistem în care ofertele pot fi comparate.

C.A.

NICIUN COMENTARIU