miercuri, 28 octombrie 2020 - 20:00

Google a anunțat lansarea unui nou serviciu de achiziționare online a biletelor de avion

Rezultatele testelor PCR primite în timp real prin SMS. Implicarea medicilor de familie schimbă procesul raportării

Fluxul informaţional utilizat în raportarea datelor referitoare la infecţia cu virusul SARS-CoV-2 se modifică începând de săptămâna viitoare, prin actualizarea platformei informatice de colectare...

Care este situația epidemiologică reală în Ilfov. Lista pe localități a ratei de infectare

Rata de infectare în județul Ilfov, transmisă public de Grupul de Comunicare Strategică, pe 26 octombrie, era de 1,86 la mia de locuitori, fiind...

Ion Cristoiu: Cei mai buni votanţi pentru PNL pe 6 decembrie sunt morţii. Mai dă unul din ăia morţi şi pe la PSD, să...

Publicistul Ion Cristoiu afirmă că discursul preşedintelui Iohannis, după întâlnirea de marţi cu responsabilii  şi specialiştii din sănătate, are un “ caracter sinistru”, unic...

PSD a cedat în fața PNL și a lui Iohannis bătălia pentru fixarea datei alegerilor

Prim-vicepreședintele PSD, Sorin Grindeanu, susține că PSD a pierdut majoritatea în Biroul permanent al Senatului din cauza dezertării senatorului Ion Ganea. Ca urmare a...

Ryanair

Google a anunțat lansarea unui nou program de achiziționare online a biletelor de avion, spre finalul lunii martie, dezvoltat în parteneriat cu Ryanair, o companie aeriană irlandeză low-cost.

Noul program își propune să revoluționeze piața existentă și să ofere multiple beneficii pentru utilizatorii care caută, selectează și cumpără bilete de avion online.

Șeful Ryanair, Michael O’Leary,a declarat într-un interviu acordat publicației irlandeze Independent.ie, că acest serviciu va spulbera concurența o dată cu lansarea sa, referindu-se la site-urile utilizate în prezent de consumatori, precum Skyscanner.

O’Leary prevede o dezvoltare masivă a acestei piețe în viitorii 5 ani de zile pe dispozitivele mobile, unde oportunitățile întrevăzute sunt uriașe. Ryanair intenționează ca pe viitor să se concentreze mai mult pe individualizarea ofertelor de  zbor pentru fiecare pasager în parte, o dată cu lansarea programului My Ryanair. Se urmărește construirea unui profil individual, pentru a se cunoaște detalii precum frecvența zborurilor, destinațiile sau persoanele împreună cu care călătorim, cu scopul de a fi adaptate nevoilor fiecărui pasager.

Deoarece anticipează venituri doar din publicitate, Google a anunțat că nu va taxa companiile care doresc să publice oferte pe acest serviciu. Proiectul va include și un sistem în care ofertele pot fi comparate.

C.A.

Săftoiu, despre candidații PNL: Chiulangii și oameni care au tăcut, dar „au știut să vorbească cu paltonul liderului”

Deputatul PNL Adriana Săftoiu, care nu mai candidează pentru un nou mandat, comentează, într-o postare pe Facebook, listele PNL pentru alegerile parlamentare, afirmând că...

Apelul șefei medicilor de familie către populație – cel mai important lucru de făcut și principala cauză a îmbolnăvirilor

Președinta Asociației Medicilor de Familie București, Sandra Alexiu, face un apel către toată populația îndemnând la întărirea legăturii cu propriul medic de familie, mai...

Valul 2 de COVID. Teamă generală de colaps al sistemelor de sănătate în Europa. Situația epidemiologică la zi

Al doilea val al pandemiei de COVID-19 se răspândește cu o agresivitate mai mare decât în primăvara acestui an în toată Europa și provoacă...

Cum vor fi tratați asimptomaticii. Noul ordin al lui Nelu Tătaru are și un chestionar pentru medicii de familie

Ministrul sănătății, Nelu Tătaru, a aprobat ordinul prin care pacienții cu COVID-19 fără simptome sau cu forme ușoare nu vor mai fi internați, ci...

Germania: Moș Crăciun aduce ”lockdown” și polițiști

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Andy Grote, ministru de interne în landul Hamburg, avertizează că autoritățile se vor asigura că regulile ce prevăd limitarea drastică întâlnirilor private...