miercuri, 27 ianuarie 2021 - 12:16

Goodyear a lansat în România o nouă gamă de anvelope pentru camioane

Managerul de la Marius Nasta avertizează asupra administrării de Ivermectină

Dr. Beatrice Mahler a spus la România TV că nu ar prescrie Ivermectină pacienţilor cu COVID-19, avertizând că „poate avea efecte adverse severe”. „Acest medicament...

Bulgaria impune prezentarea unui test negativ COVID la intrarea în țară

Persoanele care intră în Bulgaria pe calea aerului, pe uscat sau pe mare vor trebui să prezinte un test negativ de COVID-19 începând din...

Restricții de călătorie în Belgia, valabile până la 1 martie

Restricțiile de călătorie în Belgia au intrat în vigoare și sunt valabile până pe 1 martie. Sunt permise doar călătoriile esențiale și sunt interzise...

Jurnalul.ro: Răfuielile din interiorul Poliției ne ucid pe noi

Jurnalul.ro face, miercuri, o analiză a războiului din Poliția Română, în care șeful de la Omoruri Radu Gavriș este suspendat, cercetat și înlăturat din...

goodyear

Producătorul de anvelope Goodyear a anunțat lansarea în România a noii game Fuelmax, destinată flotelor de camioane, simultan cu lansarea pe piața europeană.

Gama Fuelmax cuprinde anvelope pentru axa de direcție Fuelmax S, anvelope pentru axa de tracțiune Fuelmax D și anvelope pentru semi-remorci Fuelmax T.

Gamele pentru axa de direcție și cele pentru semi-remorci sunt incluse în clasa A a eficienței consumului de carburant, iar cele pentru tracțiune – în clasa B, conform etichetării aprobate de Comisia Europeană.

Potrivit unei simulări, o flotă de 50 de camioane echipate cu anvelope clasa A și B duce la o economie anuală de 256.000 de euro față de o flotă similară echipată cu anvelope clasa D. Testul a fost făcut la un parcurs mediu anual de 100.000 km/camion și la un preț al motorinei de 1,50 € / litru. Reducerea anuală a emisiilor de CO2 este de 8.975 kg/camion.

Potrivit unui studiu de anul trecut realizat printre deținătorii de flote europeni, cel mai important criteriu de performanță pentru operatori este rezistența la rulare, care influențează direct eficiența consumului de carburant. Din totalul celor intervievați, 77% au considerat acest criteriu ca fiind “foarte important” sau “extrem de important”. Kilometrajul (76%) și aderența pe carosabil umed (75%) au ieșit pe locurile doi și trei.

Tendințele în transportul rutier de marfă european s-au schimbat în ultimii ani. Înainte, flotele aveau tendința de a se specializa fie în transportul rutier de marfă pe distanță lungă, fie în cel pe distanță regională, având vehicule dedicate pentru una sau alta dintre aceste operațiuni.

Acum, transportul a devenit mult mai flexibil, necesitând adesea vehicule adaptate la o gamă mai mare de servicii și operațiuni, de la distribuție urbană la transport rutier de marfă pe distanță lungă.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume, are 69.000 de angajaţi şi unități de producție în 22 de țări. Principalii concurenți pe piața anvelopelor sunt Bridgestone, Pirelli, Michelin și Continental.

 Vlad Bârleanu

 

Îngrijorări în Israel, țara cu cea mai mare rată de imunizare, după o explozie de cazuri Covid-19 la copii

În timp ce adulții cu vârsta peste 40 de ani se vaccinează într-un ritm aproape miraculos, Israelul înregistrează o creștere accentuată a numărului de...

Parlamentarii, amânați la vaccinare

Parlamentarii au aflat, marți după-amiază, că România nu mai are suficiente doze de ser pentru imunizarea lor. Amânarea luată în calcul de Comitetul de...

Care este pedeapsa pe care au cerut-o procurorii pentru Elena Udrea

Procurorul DNA a cerut, la ultimul termen al dosarului în care Elena Udrea este judecată pentru fapte de corupție în legătură cu campania electorală...

Iohannis i-a chemat la Vila Lac pe premierul Cîțu și pe liderii Coaliției de guvernare

Klaus Iohannis are o întâlnire cu membrii coaliției de guvernare la Vila Lac, marți la ora 17. Președintele vrea să discute cu șefii partidelor...

Angela Merkel: ”Trebuie să diminuăm traficul aerian, astfel încât să nu se mai poată ajunge nicăieri”

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) ”Ce ne facem cu germanii care călătoresc? Am întrebat de o sută de ori în cadrul consultărilor purtate cu premierii landurilor: de...