sâmbătă, 5 decembrie 2020 - 5:00

Goodyear a înregistrat un venit operațional de 460 mil. $ în T2

Națiunile Unite: Anul 2021 se transformă într-o catastrofă umanitară

Anul viitor se transformă într-o catastrofă umanitară, iar țările bogate nu trebuie să calce țările sărace într-o „luptă pentru vaccinuri”, afirmă conducerea ONU, într-o...

13 milioane de români, planificați la vaccinarea antiCovid

Preşedintele Comitetului Naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 (CNCAV) Valeriu Gheorghiţă a declarat vineri că, în cadrul vaccinării anti-COVID-19, obiectivul este...

Hotărâre CNSU: Piețe deschise și libertate de circulație în noaptea alegerilor

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a aprobat, vineri, o nouă hotărâre, care vizează, în principal, reluarea activităţii pieţelor agroalimentare organizate în spaţii închise...

Procurorul Călin Nistor se pensionează din DNA

Fostul procuror DNA Călin Nistor cere eliberarea din funcţie, prin pensionare, la CSM iar Secţia pentru Procurori a CSM va lua solicitarea în discuţie...

Rezultatul are la bază scăderea costurilor de producție

goodyear

Producătorul de anvelope Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat un venit record pe segmentul operațional în trimestrul al doilea, de 460 de milioane de dolari, cu 7% mai mare decât anul trecut.

Vânzările au fost însă în scădere, la 4,7 mld. $, de la 4,9 mld. $.  Volumele de unități de anvelope au totalizat 40,6 milioane de unități, în creștere anuală de 3%.

Creșterea venitului operațional a fost determinată de o îmbunătățire semnificativă în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, ceea ce a compensat peste așteptări o ușoară încetinire de pe piețele emergente.

Richard Kramer, președinte și CEO al companiei, a declarat că performanța a fost obținută ”printr-o balanță echilibrată între creșterea volumelor și reducerea costurilor”.

Anvelopele pentru înlocuire au crescut cu până la 6%, iar volumul de unități pentru echipare originală a scăzut cu 4%. Profitul net în T2 a fost de 213 milioane de dolari.

Pentru primele șase luni, compania a raportat vânzări totale de 9,1 mld. $, cu 6% mai puțin față de anul trecut. Ca volum, au fost vândute 80,6 milioane de unități, cu 2% mai mult.

Venitul operațional a fost de 833 mil. $ (+14%). Pentru subsidiara Europa, Orientul Mijlociu și Africa, din care face parte și România, s-au înregistrat vânzări de 1,58 mld. $ în T2, față de 1,57 mld. $ anul trecut.

Compania își vinde produsele prin intermediari și nu dă publicității rezultate separate pentru România. Goodyear are 69.000 de angajați și 50 de unități de producție în 22 de țări.

V.B.

Neolife Medical Center oferă un cadou pacienților oncologici. “Care dintre noi?”, un film motivațional, inspirat din realitate

Un centru medical din Capitală oferă o șansă pacienţilor oncologici de a vedea boala dintr-o altă perspectivă, prezentând un film artistic pe cât de...

S-au publicat modificările ordonanței pentru părinții care stau acasă cu copiii în pandemie

Părinții care stau acasă pentru îngrijirea copiilor care nu merg la școală sau grpdiniță din cauza restricțiilor nu mai primesc zile libere plătite, dacă...

Tir de critici împotriva Comisiei Europene pentru secretizarea contractelor pentru vaccinuri. Ce profituri face industria Farma din pandemie

UE pariază viitorul cetățenilor săi și al economiei europene pe vaccinuri. Dar care sunt termenii acestui pariu și cât de mult vor trebui să...

Profilul „cârtiței” de la „Operațiuni Speciale” Brașov

Surse judiciare creionează pentru STIRIPESURSE profilul ofițerului Emanoil Mirică, care se pare că era șeful Biroului de Operațiuni Speciale, din cadrul Direcției de Operațiuni...

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...