15.4 C
București
luni, 29 aprilie 2024 - 2:38
No menu items!

Gigantul chinez al EV-urilor va introduce o marcă cu prețuri accesibile ca răspuns la dinamica pieței

spot_img

Xpeng, un jucător proeminent din industrie, a dezvăluit planurile de a lansa o marcă mai accesibilă. Gigantul chinez al EV-urilor va introduce o marcă cu prețuri accesibile ca răspuns la dinamica pieței, acest anunț vine pe fondul escaladării războaielor prețurilor și al intensificării concurenței în cadrul sectorului.

Potrivit declarațiilor făcute de președintele și directorul general al Xpeng, He Xiaopeng, în cadrul unui eveniment industrial desfășurat la Beijing, viitoarea marcă urmează să ofere modele cu prețuri cuprinse între 100.000 și 150.000 de yuani (14.000 și 21.000 de dolari). Această strategie de preț plasează noile oferte ale Xpeng într-o categorie semnificativ mai mică în comparație cu intervalul de 200.000 – 300.000 de yuani asociat de obicei cu producătorii de vehicule electrice premium, informează CNN.

Decizia de a intra în segmentul de preț accesibil subliniază lupta tot mai acerbă pentru cota de piață în domeniul EV din China, jucătorii fiind din ce în ce mai concentrați pe reducerea prețurilor pentru a atrage consumatorii. Liderul pieței, BYD, a fost în fruntea acestei tendințe, fiind vârful de lance al unui val de reduceri de prețuri menite să mențină un avantaj competitiv.

În cadrul acestei incursiuni a companiei Xpeng pe piața vehiculelor electrice accesibile, Xpeng va introduce o gamă de modele, fiecare dintre acestea având diferite niveluri de capacități de conducere inteligentă. În timp ce marca rămâne deocamdată fără nume, compania și-a articulat viziunea de a se adresa în mod special preferințelor consumatorilor tineri, urmărind să dezvolte „prima mașină de conducere asistată de inteligență artificială pentru tineri”.

Pe măsură ce Xpeng se pregătește să lanseze marca sa ieftină în următoarea lună, analiștii din industrie anticipează o concurență sporită și noi ajustări de prețuri în peisajul EV. Având în vedere că inovația și accesibilitatea sunt factori cheie în preferințele consumatorilor, succesul celei mai recente întreprinderi a Xpeng va fi monitorizat îndeaproape ca un barometru al tendințelor în evoluție de pe piața dinamică a automobilelor din China.

 

Amalia-Alessandra