miercuri, 25 noiembrie 2020 - 2:19

Fiul lui David Beckham, Cupidon în campania de Crăciun a firmei Burberry

Regatul Unit relaxează restricțiile pentru a permite formarea „bulei de Crăciun”: câte trei familii, timp de cinci zile

Cele patru națiuni din Regatul Unit au convenit să relaxeze restricțiile COVID-19 de Crăciun pentru a permite până la trei gospodării să se întâlnească...

Franța ridică restricțiile în decembrie și începe vaccinarea masivă anticovid, fără a-și obliga cetățenii

Guvernul francez intenţionează să ridice măsurile de izolare şi să permită deplasările începând de pe 15 decembrie, cu puţin timp înaintea sărbătorilor de sfârşit...

Cristoiu: Ciolacu, blat cu PNL. Demisia, diversiune pentru a contracara inițiativa USR

Publicistul Ion Cristoiu susține că demisia lui Marcel Ciolacu din Parlament pentru a renunţa la pensia specială este, de fapt, o diversiune pusă la...

Rafila semnalează blocarea inexplicabilă a testărilor COVID

Profesorul Alexandru Rafila semnalează cu îngrijorare că numărul de teste pentru depistarea pacienţilor cu COVID-19 a scăzut cu 20% de la o zi la alta...

Această campanie pune în evidență ceea ce este admirat la Burberry: trench-ul, eșarfa de cașmir, muzica, inspirate de clima britanică specifică

 romeo beckham - burberry

 

Romeo, fiul de 12 ani al celebrului cuplu Victoria și David Beckham, se implică a doua oară într-o campanie a casei de modă de lux Burberry, intitulată “Din Londra, cu dragoste”, scriu revista Elle și The Telegraph.

Într-o atmosferă romantică, pe străzile Londrei, interpretându-l pe Cupidon între modelele Hannah Dodd și Anders Hayward, Romeo improvizează pași de dans pe melodia “The Way That I Live”, scrisă și înregistrată special pentru campania de Crăciun a firmei de Ed Harcourt. Totodată, cincizeci de dansatori oferă un adevărat spectacol inspirat din epoca de aur a Broadway-ului, realizat de coregraful Lynne Page, scrie revista Elle.

burberry_festive_campaign

Asemenea mamei sale, care a studiat dansul înainte să facă parte din celebrul grup Spice Girls, Romeo dovedește că are ritm și ușurință în mișcare, informează The Telegraph.

Christopher Bailey, CEO și Chief Creative Officer la Burberry, nu își ascunde bucuria de a lucra din nou cu Romeo. “Are farmec, stil și o energie nebună. Sunt încântat că are rolul principal în campania noastră festivă”, a declarat designerul.

Bailey a adăugat că această campanie pune în evidență ceea ce este admirat la Burberry: trench-ul, eșarfa de cașmir, muzica, inspirate de clima britanică specifică, bucuria de a lucra cu oameni talentați.

Revoltător! Drama rudelor unui decedat de COVID. Afaceri cu pacienți morți. AUDIO/DOCUMENTE

Rudele unui pacient decedat din cauza COVID au avut parte de o experiență terifiantă în momentul în care a trebuit să ridice cadavrul din...

Circ și troc în Parlament cu pensiile speciale și alocațiile copiilor

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, pune condiții pentru introducerea în circuitul legislativ a proiectelor PNL și USR de abrogare a pensiilor speciale: liberalii și useriștii...

Scandal pe validarea demisiilor USR din Parlament

Liderul deputaţilor PNL, Florin Roman, a solicitat, în plen, să se ia act de demisiile parlamentarilor Uniunii Salvaţi România depuse marţi şi să se...

Orban: Pensiile speciale au fost instituite de PSD

Premierul Ludovic Orban, candidatul PNL București pentru Parlament, a declarat luni seară, la B1TV, că aproape toate pensiile speciale au fost instituite prin legi...

Parlamentarii USR demisionează în masă pentru a nu mai primi pensii speciale

Liderul USR, Dan Barna, a anunţat că toţi senatorii şi deputaţii USR vor demisiona, în cursul zilei de marţi, pentru a nu beneficia de...